Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik zag een advertentie voor een Neotion 1000 met full x abbonement tot 2010? Kent iemand dit ontvangertje? Volgens mijn leverancier moet hij namelijk ook mail kunnen ontvangen? Iemand iets bekend?

Geplaatst:

Nou ze spreken over gegarandeerd tot 2010. Zelfs op de website van FULLX.TV staat het, dus dan zijn ze dat toch ook verplicht? Dacht ik

Geplaatst:

deze e-mail heb ik gekregen van een commerciele site welke ik niet zal noemen en heel vreemd dat ik dit onderwerp al eens eerder bespreekbaar heb willen maken alleen de boodschap was onduidelijk en het topic is dus gesloten.

hier nogmaals de e-mail, hopend dat er nu anders mee omgegaan wordt.

met v r gr skystar

[color:"blue"] [/color]

dear customer,

FULL-X2 M, zu 100% gratis auf Hot Bird und Astra bis 2010

Besitzer von Satellitenempfängern und CAM-Modulen mit einem NEOTION-Chip (FreeX TV CAM) aber ohne Full-X-Lizenz können den Sender Full-X2 M auf Hot Bird und Astra empfangen, und dies vollkommen kostenlos bis zum Jahre 2010!

Hierzu nur Hot Bird und/oder Astra scannen und Full-X2 M auswählen.

Ihr NEOTION-Empfänger oder CAM benötigt kein Update.

FULL-X2 M, 100% free on Hot Bird and Astra until 2010

All owners of satellite receivers and CAM decoders with a NEOTION chip (FreeX TV CAM) that don't already have a Full-X license can receive the FULL-X2 M channel, 100% free on Hot Bird and Astra until 2010 !

To do so, just scan Hot Bird and Astra and select Full-X M

And your NEOTION receiver or CAM module does not need to be updated

Geplaatst:

Geen duidelijk onderwerp = Slotje!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.