Ga naar inhoud


Wavefrontier i.c.m. twinn-lnb's


Gast fergo

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om de Wavefrontier T90 te kopen. Ik twijfel echter nog omdat ik hierop 2 receivers wil aansluiten. Het is de bedoeling dat deze receivers (Topfield en Dreambox) beide dezelfde satellieten gaan ontvangen. Hier heb ik dus normaal gesproken twinn-lnb's voor nodig. Ik vraag me alleen af of dit geen complicaties oplevert. Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Topfield is dat een twintuner?

In dat geval heb je quad lnb's nodig ,omdat een twin tunner al een twin lnb nodig heeft, of je moet hem doorlussen maar dan mis je mogelijkheden.

Verder zoals je het beschreven hebt met 2 single tuners is dit goed mogelijk.

Grz Joop

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik vraag me alleen af of dit geen complicaties oplevert.

 

Het hoeft geen complicaties op te leveren. Je moet alle bekabeling, switches etc. 2 keer aanleggen. (of 3 keer als je beide tuners van de Topfield wil gebruiken). Denk er aan hoogwaardige switches te kopen (Spaun). We hebben al heel wat problemen langs zien komen die veroorzaakt werden door goedkope switches in combinatie met twee receivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige waar je misschien tegen aan kan botsen is als je bijvoorbeeld 5 oost, 7 oost, 10 oost,13 oost, 16 oost en 19 oost wilt ontvangen de twin lnb's te groot zijn waardoor je ze niet dicht genoeg tegen mekaar aan kan plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...