Ga naar inhoud


skystar kaart problemen met dvbdream,blokkering be


Gast

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb diverse vragen.

ik heb een enkele schotel met een monoblock.dus een diseqc.

om astra te ontvangen moet die op poort 2 staan

en voor

hotbird op poort 1.

juist het is verkeerd.

ik heb diverse diseqc instellingen geprobeerd,maar het lukt niet met dvbstream om astra in te laden,daar deze poort2 is,en de astra satelliet niet ziet staan.

ik ben aan het testen geweest op de hotbird met dvbstream en enkele emu dll file's.ik heb nogal wat blokkerig beeld,en heb gebruik gemaakt van de cyberlink elecard en nero codecs.maar ik denk dat de computer een beetje te weinig geheugen heeft.hij heeft maar 256 mb.anders denk ik wel dat die voldoet aan een amd 2800 xp+ die draait aan 2 Gh,en een tv out videokaart van 128 MB.

zou dit al een verbetering kunnen zijn met misschien dubbel zoveel geheueen erbij te steken?

het is mij tevens nog niet gelukt om een viacces 2 kanaal met een originele kaart te openen met een cam emu,doch ziet hij de kaart staan als ik kaart info doe.ik gebruik een mastera op phoenix mode 3.5 Mhz.

zijn er mensen die mij kunnen helpen?btw,het schijnt dat het met een aangepaste dll file ook zou gaan voor cardscharing met deze kaart.

alvast bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo digitalsat2002.

 

Met het monoblok en DiSEqc gebeuren kan ik je niet direct helpen. Heb je in het schotelpark de monoblok installatie al eens doorgelezen ? Er zijn daar een hele serie posts die daarover gaan.

 

Wat betreft het blokken van de kanalen op hotbird, heb je dat alleen op de gecodeerde kanalen of ook op de FTA ?

Ik heb een Celeron 2.66 GHz draaien met 256 MB geheugen en geen enkel probleem meer. Multivision op 30% CPU belasting 53% level en 100% quality. Met mijn oudere Duron 1,2GHz en 640 MB geheugen zat ik regelmatig tegen de 100% CPU belasting en had ik ook regelmatig blokken. Ik werk nu met een NVIDIA video codec, de Moonlight voor het audio en de VR video renderer

Hoe is het met je CPU belasting en level ? Ik veronderstel dat je schotel goed werkt op je andere ontvanger, maar bij mij blokt de PCI DVB kaart soms op een te laag level, terwijl de Nextwave 2500 plus die ik heb staan op dezelfde LNB nog prima beeld geeft.

 

Ook wat betreft het gebruik van de poormans cam en de mastera heb ik geen ervaring, maar ik ben wel erg benieuwd of dat gaat. Ik sta ook op het punt mij daarvoor een mastera 4 aan te schaffen. Begrijp ik uit jou woorden dat het programma de kaart wel ziet, maar dat je nog geen beeld hebt ?

 

Succes Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...