Ga naar inhoud


hulp gevraagd: uitvallen hyundai 1000ir en xcam


Gast

Aanbevolen berichten

probleem: gisteren een xcam gekocht en alle software op de cam en hyundai geinstalleerd (1.087 en 1.07) werkte even perfect, maar toen viel de hyundai uit! heb sindsdien de hyundai niet meer aan de praat gekregen behalve dat als ik alle stekkers eruit haal en een paar minuten wacht en de hyundai weer aanzet startvdeze wel op maar valt na ongeveer 10 seconden weer uit. dit alles met of zonder cam erin. hiervoor (voor de aankoop van de cam) had ik nooit last van uitvallen. heeft iemand hier ook problemen mee gehad, en zo ja wat is de oplossing? alvast bedankt. P.S. er is nog wel wat geks aan de hand, als ik de stekker er in doe van de hyundai en hem gelijk op standby stand zet (normaal gaat hij anders meteen aan) dan blijft hij wel "aan" maar zodra ik hem aan zet (van standby) start hij wel op maar valt dan na tien seconden uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


nog even wat extra info, heb geprobeerd andere firmware te plaatsen, dat werkt wel perfect maar het probleem blijft, de hyundai valt na 10 seconden uit. heeft dit te maken met de xcam of niet? zo niet, toch gek dat hij het altijd goed gedaan heeft zonder problemen en nu met xcam werkt hij niet meer (zelfs met xcam eruit). tenslotte nog iets heel geks, als ik de antenne naar de satelliet eruit trek, dan start de hyundai goed op en blijft hij aan! alleen heb je dan natuurlijk geen "beeld", hoe kan dit, lijkt net of er een signaaltje van de antenne komt die hem dan uitschakelt, wie weet een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...