Ga naar inhoud


D+ configureren?


Gast

Aanbevolen berichten

Vanaf 12 uur hedenavond zijn een groot aantal zenders van D+ vervangen door een bord met een mededeling.<BR>Mijn Italiaans is niet te best, maar er staat iets over opnieuw configureren van zenders, en dat vanaf 12 uur uw ontvanger wordt geresynchroniseerd.<BR>Wat gebeurd hier???????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad! Een aantal zenders heeft nieuwe pids, en een aantal zenders is van de ene transponder naar de andere verhuisd; dit alles op de transponders die toch al van D+ waren.<BR>De enige echte verandering, die ik heb kunnen vinden, is dat er naast Milan Channel nu ook een Inter Channel is.<BR>Overigens zou ik nog even wachten met het op nieuw inscannen (een uurtje?), want ze zijn nog bezig, met name op de Calcio transponders.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal PALCO zenders doet het bij mij nog steeds niet, te weten P10 en alle F1 kanalen. Misschien zijn er nieuwe keys voor Calcio, maar het is ook mogelijk, dat deze kanalen domweg niets uitzenden.<BR>Waar ik al bang voor was, toen ik hoorde dat een ratjetoe van tot dusver ongecodeerde zenders in D+ aanbod werd opgenomen, lijkt ook te gebeuren: vanochtend was Canal1 gecodeerd en verscheen de mededeling "no right to watch this program".<BR>Ik heb een gigantische hekel aan dit bordje en hoop dus, dat dit probleem zo snel mogelijk (maar in ieder geval met de augustus-keys!) opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...