Ga naar inhoud


PW met Humax ?


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb even navraag gedaan bij stv in uden, maar dat was volgens de eigenaar niet gezegd.<BR>Ik heb het met de nieuwe blocker file nog niet kunnen proberen, maar dat ga ik nu doen!<BR>Tot zo...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het voor de zekerheid nog even geprobeerd maar dat werkt echt niet!<BR>In de Nokia werkte het ook alleen met blocker, Duitse kaart EN(!) DVB2000, daar deze software het kaartantwoord wat betreft de beta digital of irdeto codering volledig negeert!<P>Groeten,<P><BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 11 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Allcam werkt het dus wel (zie problemen)<P>Indien je een alcam gebruikt werkt de Pic kaart ook zonder problemen!!<P>Tevens MC kaart met PW pakket.<P>Dus een Allcam zou een goede aanschaf kunnen zijn!!<P>Groeten,<P><BR>Erik.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een CI Allcam 4.6SE gaat het goed<P>Het is inderdaad een dure oplossing maar zolang er nog geen alternatief is om de embedded te flashen mot je wel wat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...