Ga naar inhoud


[Strong 8000] geen signaal op 8000


Gast satoldy

Aanbevolen berichten

Na het inzetten van Sattracker1.3 en een kanalenlijst viel het beeld soms weg, rood viekantje rechtsboven. Na opnieuw inzetten van een andere kanalenlijst geen signaal meer (rood vierkantje). Daarna sattracker1.4 erin gezet met hetzelfde resultaat geen signaal. Opnieuw sattracker1.3 + kanalenlijst ingezet, geen resultaat. Freedom 2 en zelfs org. V20 erin gezet geen signaal. Volgens mij komen firmware+settings wel goed in de ontvanger. Of is er toch iets mis. Of heeft de LNB het begeven. Een draaibare schotel, geen disecq maar losse positioner.

Heeft iemand de zelfde ervaring gehad of weet iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Satoldy,

 

Als je een nieuwe soft steekt werkt ie vrijwel zeker van de eerste keer (t.t.z. de fta-zenders).

 

Ik heb zelf vorige week V1.3b gestoken en ben er heel kontent van.

 

Wellicht staat je antenne niet goed gepositioneerd, vandaar het rode blokje.

 

Heb je geen analoge ontvanger of satellietmeter om even te testen?

 

Succes,

 

Tony

 

P.s. ik ben niet dikwijls online, excuses daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien iets te logisch gedacht, maar kijk eerst in het menu onder 7.1 antenne orientatie. Kijk of je signaal voldoende is. Als dat niet het geval is, zul je eerst al je aansluitingen ff moeten controleren, checken of je lnb in orde is en als je de schotel verdraaid hebt deze opnieuw moeten positioneren. suc7

Strong 8000; vaste schotel 62 cm monoblock; Sattracker 4.0( 3 flash),lijst Joske8000 Astra/Hotbird), 8000EMU_26-06-2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...