Ga naar inhoud


Humax problemen


Gast

Aanbevolen berichten

Humax IRC 5400<P>Originele MC ACS1.2 kaart in embedded Irdeto= Geen beeld<P>Originel MC ACS 1.2 kaart in CI 4.6SE = Geen Beeld<P>Wafercard in CI 4.6SE = Geen beeld<P>Wat is er of doe ik fout????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze kaarten werken wel bij mijn 9500 dus toch defect??<P><BR>Werkt de PIC kaart wel samen met de CI??<P>Thnx<P><p>[This message has been edited by Activate (edited 12 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd ik heb er nu ook 00014 in zitten.<P>Op de site van Humax staat geen andere software als deze!!!<P>Heb je andere software Teebee???<P>Heb belangstelling hiervoor!<P>Is er al wat meer bekend over de update voor de embedded irdeto om deze om te zetten tot All cam??<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

alles werkt ook met zijn eige<BR>soft nog geen probleem<BR>ondervonden de eerst wat ik had<BR>heb ik de nieuwe soft met zandloper<BR>ge instaleerd wel mooi<BR>maar nuteloos de tweede heb ik dan maar<BR>zo gelaten en ik krijg geen post meer of<BR>minder <BR>de GRoeten<p>[This message has been edited by sylvester (edited 26 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hello guys<P>Ik begrijp niet goed het probleem, ik heb ok zon hummertje met chipkaart en die werkt toch ? Ik heb mijn chipkaart in de orginele irdetto gleuf gestoken en hij werkte direct.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...