Ga naar inhoud


explorer.exe probleem


Gast skrebby

Aanbevolen berichten

Mijn cursor blijft "flikkeren" (pijltje,zandlopertje,pijltje,zandlopertje,etc )

Als ik rechtermuisknop indruk stopt dat. Als ik linker muisknop indruk begint dat weer.Ook alle icoontjes op het bureaublad "flikkeren"

 

Als ik ctrl+alt+del druk en dan bij processen explorer.exe uitschakel en vervolgens weer opstart is het hele probleem verholpen totdat de pc weer een keer uit is geweest.

 

Harde schijf formatteren,xp pro opnieuw installeren,Norton works 2005 erna laten kijken, SP2 geinstalleerd. Het heeft allemaal niets geholpen.

 

Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee. Ervoor al.

Ik dacht misschien gaat het over na SP 2.

Het is zomaar ineens gekomen, vervolgens heb ik de HD geformatteerd en xp opnieuw geinstalleerd dat heeft niet mogen baten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft geen nut.

Was een nieuwe installatie, harde schijf geformateerd,nog niet internet op geweest. Meteen na de nieuwe installatie gaf hij dit probleem al.Zelfs toen de drivers voor o.a. video, soundcard, netwerkkaart nog niet geinstalleerd waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Enable pointer shadow (Unavailable in Windows 9x/Me). Tick this option to enable the Mouse pointer shadow on the Desktop & (most) Applications. This can cause problems with a minority of Graphics cards, which may exhibit a flickering desktop if enabled. Unticking this setting will disable the pointer shadow & should fix the flickering the display problem also.

Probeer dus eens of het helpt als je bij configuratie scherm->muis->aanwijzers->schaduw het vinkje weg haalt.
Je kunt ook andere drivers voor je videokaart proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...