Ga naar inhoud

Hydra 7000 Anghared en zijn mogelijkheden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb deze image ook geïnstalleerd en draait bij mij zeer goed en stabiel. Ik heb al een paar items toegevoegd maar hierdoor is mijn "var" map al voor meer dan 90% gevuld. Doch ik wil deze image beter leren kennen. Als leek wil ik wel eens weten of er zoiets niet bestaat als waar al deze items en andere mogelijkheden uitgelegd worden en waarvoor ze allemaal dienen, zoals onder andere :

- Bullz_text v0.27

- DreamBox Weather Forecast v.1.4

- DreamFlash v2.3

- DreamNetcast Plugin v1.0

- DrTic v1.8 enz..................

Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Geplaatst:

Dat zou ik ook wel eens willen weten. je antwoord wat je geeft komt neer op (zoek het maar uit) Er zijn denk ik andere manieren Vertel eens iets meer.

Duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Geplaatst:
Citaat:
Dat zou ik ook wel eens willen weten. je antwoord wat je geeft komt neer op (zoek het maar uit) Er zijn denk ik andere manieren Vertel eens iets meer.

Duske

Start internet explorer
ga naar zoekmachine (bv www.google.com)
tik de naam van de plugin in en start zoeken
kijk naar de resultaten, bij voorbeeld:
voor weather forecast vind je o.a. dit

ga weer naar de zoekmachine enz enz

Groet, Skippy2
Geplaatst:

Oke hier hebben wat aan Nu weten we waar we verder moeten zoeken Want ik was al bij satt4 all aan het zoeken maar dat viel niet mee.

Bedankt tot zover en als ik nog iets moet weten dan vraag ik het je hier wel

Nogmaals bedankt Duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Geplaatst:
Citaat:
je antwoord wat je geeft komt neer op (zoek het maar uit)

Huh? Nee...
Maar 't heeft gewoon geen zin om nu alle plugins nog een keer te behandelen. Als ik op "bullz text" hier zoek, krijg ik 28 resultaten, op weather dinges een stuk of 13. De antwoorden die daar staan zijn al stukken beter dan ik ooit zelf had kunnen bedenken.

Maar, succes met zoeken!
Geplaatst:

Ik wou eigenlijk met mijn vraag te weten komen of er niet een soort handleiding bestaat waar alles gegroepeerd te lezen valt. Volgens jullie antwoorden zit er waarschijnlijk niks anders op dan te Google'en om te weten waarom al deze plugins en allerlei emu's enz ...dienen. Mijn zoektocht op Google leidt me dikwijls naar anderstalige forums waar je tot vervelens toe moet registeren om dan soms een onbevredigend antwoord te vinden. De zoekfunctie op dit board geeft je soms een honderdtal antwoorden wat niet bevorderlijk is je antwoord daar tussen in te vinden. Waarom niet een hoekje in dit board voorzien waar alle soorten plugins, emu's .....enz....met simpele zinnen worden verduidelijkt. Ik ben er zeker van dat dat hoekje geregeld bezoekers zal krijgen van beginnende satteliet gebruikers.

Groeten Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Geplaatst:

Als je het control panel opent in de Hydra, en je gaat naar het news item, zie je boven in beeld de site waar je moet zijn voor support voor de hydra images, daar kun je ook handleidingen vinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen