Ga naar inhoud


Humax of Echostar


Gast

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

ik Denk niet dat de Echo<BR>een slecht toestel is<BR>er zijn er zelfs die be******<BR>dat het toestel kwa opzicht<BR>van humax meer voordeel<BR>heeft en zeker als je een draai<BR>scho. aanschaft alles in een<BR>mooi he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door mijn part-time job bij een satelliet 'boer' ben ik in de gelegenheid alle receivers uitvoerig te kunnen testen.<P>Er is in het afgelopen jaar maar één receiver geweest die deze zaak niet meer terug gekregen heeft, en dat is de IRCI-5400. (helaas moest ik m wel betalen frown.giffrown.giffrown.gif)<P>De Humax is de eerste receiver waar ik in de software maar 2 bugs heb kunnen vinden. (die zijn in de HIC000014 opgelost)<BR>Het is echt een geweldig toestel met erg veel potentieel.<BR>Hij kan nu al heel veel (dat wordt alleen nog maar meer) en is razend snel. <P>De Echostar echter is een mooi apparaat met hele slechte software! (initieel 43 bugs en na de sotware upgrade daarvan 21 opgelost maar 9 erbij!!?!?!?!)<P>Een van hun klanten had 4 keer een volledige vastloper (4 verschillende tuners) en er moesten 6 tuners na testen teruggestuurd worden naar Echostar)<P>Het grappige van Echostar NL is dat ze niet eens een Nederlandse gebruiksaanwijzing leveren. (en dat voor een voor een leek tamelijk gecompliceerd toestel)<P>Ik denk dat als je niet perse een ingebouwde motorsturing nodig hebt, de keuze snel gemaakt is...<BR> <BR>Ik moet wel eerlijk zeggen dat de hummer ook geen NL handleiding heeft, maar het toestel is zo eenvoudig te bedienen, dat je die niet zult missen.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 02 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het niet mee eens...<BR>Ook ik heb alle recivers getest ...en ben van oordeel dat de ad3000ip er als beste uitkomt....<BR>Ge zegt dat ge bij de irc5400 geen bugs kunt vinden....heb anders genoeg problemen gehad als ge er een irdeto all-cam met een seca cam in steekt....en waarom werkt de zender premiere uit het premiere paket niet op deze reciver ..of de sport channel van stream op hotbird...terwijl deze op een 3000 perfekt lopen ???<BR>ieder zijn mening hier over...maar wij hebben het hier met 3 man getest ...buiten het fijt dat hij inderdaad wat trager is is hij toch nog altijd beter (voor het moment nog ) als de irc5400<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen kwestie van eens of oneens zijn.<BR>Wat ik noemde zijn feiten, geen mening.<P>Ook de echostar kan geen premiere world aan met een originele cam. Je zult de cam eerst moeten patchen wil dit lukken.<BR>Met een humax is dat iets lastiger daar de interne(!) cam geen allcam is. Aan een software patch wordt gewerkt. (het is dus geen bug!!!)<P>Ook het probleem met de irdeto en seca CI module in de humax is niet een bug in de humax, maar een bug in de Asconcrypt. Met versie 3.0 van de aston is ook dat opgelost. (dus weer geen humax bug)<P>Die echostar echter stikt van de bugs. Dat kan geen toeval zijn daar we er inmiddels zeker 14 getest hebben.<P><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad....zoals ik al zei ...het was een persoonlijke mening van een gebruiker voor de gebruikers....en helemaal niet technisch bekeken...ik vond dat ik op uw eerste reactie moet reageren omdat dat deed uischijnen dat de echostar een slechte reciver was....en dat is helemaal niet zo...<BR>wat de cam's betreft had ik het heelmaal niet over de interne cardreader maar over een irdeto 4.6se cam in de echostar of de zelfde cam in de humax in combinatie met de aston ci cam ver1.0. Ik heb nl zelf alle 3 de recivers ...zowel de echostar ad3000ip als de humax irc5400 en de nokia 9600 en ik heb ze dus wel moeten kopen frown.gif wat het een dure hobby maakt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...