Ga naar inhoud


Neotion3000@sky Cam??


marcelspanje

Aanbevolen berichten


hoe kom je eraan en staat er niet avsd dat is filmware voor de 1000 serie of basd die is voor de 2000 serie je hebt er namelijk drie type's voor de 3000 serie die uit europa 2 stuks en een uit zuid oost azie. heb je de box soms van een ander gekregen dan staat er waarschijnlijk de verkeerde filmware op. of is het een hele oude box voor 2002

grtz duke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er zelf ook een maar niet uit spanje,en ik ben eens wezen kijken hier en daar en als ik jou box neem dan wordt ik overal doorverwezen naar atsky of neotion.com. jou box is uit 2003 dus ik neem aan dat je hem kan update naat 10.9c. ik weet het natuurlijk niet zeker maar je kan het proberen. volgens mij heb je een rc2 model.

grtz duke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gekeken op duitse site's en daar zeggen ze dat het een clone is van de neotion en dat je hem gewoon kan update naar 10.9c ik heb als het mis gaat de filmware die jij hebt op m'n pc staan dus als het mis gaat geen probleem gewoon weer terug daten. de filmware staat in de bijlage die van jou. als je de 10.9c niet kan vinden dan hoor ik je wel weer.

grtz duke

737640-SD03[1].1C.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ze wel allebij geprobeerd die van de rc2 en de rd2 want je weet nog niet welke chip je erin hebt.die ander is 1.7d of anders kan je ook nog de sa14 daar zijn er ook 2 van proberen.

grtz duke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben op een duits forum wezen kijken en daar zeggen ze dat je een RD chip hebt dus je moet die tweede nemen met de RD chip dan wordt hij geen 10.9C maar 1.7D die staat bij SA 10.7 of SA 11.0D.

ik hoop dat het werkt.

grtz duke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...