Ga naar inhoud


Probleem opgelost voor Formule 1 sport


Gast

Aanbevolen berichten

Eindelijk<BR>Het probleem is opgelost Nu<BR>allen wachten op de Formul 1 sport<BR>Het was even Zoeke maar wie zoekt<BR>vind <BR>Dus de Humax 5400 begint me toch<BR>al wat meer aan te staan.En er is <BR>Weer nieuwe softw.op komst nog een dag<BR>of twee en hij is er.<BR>De Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus Sylvester jij kan Premiëre ontvangen met je Humax zonder Irdeto ci maar met de ingebouwde Irdeto. Met welk kaartje ontvang je dat Goldwafer, pic card of orgineel irdetokaartje ? Graag meer info, ik dacht dat het voorlopig nog onmogelijk was om zonder irdeto ci Premiëre te ontvangen op de hummer.<P>Thanks ,<BR>exDumber <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor daar heb ik het niet over<BR>dat de premiere gaat zonder een extra<BR>cam het gaat zig over de frormule 1<BR>zenders of heb ik dat nog niet<BR>duidelijk genoeg vermeld.<BR>Haal de nieuwe setings af dan ben je al je<BR>setings kwijt en daarna even de astra<BR>inladen en ja de Formule1 voor naar de<BR>pits en box uitslag werken dat wat<BR>er voor dus niet mogelijk was ,toch<BR>duidelijk genoeg of niet .Ik heb nooit<BR>beweerd dat ik zonder extra cam of met<BR>zijn ingebouwde cam naar het premiere paket<BR>heb kunne kijken .De Groeten en veel kijk<BR>Genot aan alle..........<p>[This message has been edited by sylvester (edited 05 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...