Ga naar inhoud


TF 3000 FI emu?


Gast

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

Ik ben eens gaan kijken en het ziet er naar uit dat er voor verschillende Topfields emu´s bestaat.

 

Echter is er 1 probleem, de emu krijg je er niet serieel in.

 

Mogelijkheid 1: van ontvanger naar onvanger.

 

Mogelijkheid 2: Flash eruit en programeren.

 

Nb. Dumpfile van deze ontvanger heb ik niet gevonden.

 

Het kan zijn dat ik op een ander forum als jullie gekeken heb.

 

Stuur een een pm met de url door kan ik daar ook eens kijken.

 

Satwolf.

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dit heb ik ook gevonden:

 

 

Op diverse Oost Europeese sites wordt sinds een aantal dagen zeer druk gespeculeerd dat voor een aantal modellen van de fabrikant Topfield binnen zeer korte tijd emu soft ter beschikking zou komen. Dat is een zeer opvallend bericht. Immers de broncode van de software van de Topfield ontvangers is niet openbaar zoals bijvoorbeeld bij Linux ontvangers wel het geval is. De enige welke de broncode heeft voor Topfield firmware is Topfield zelf.

 

Mocht het verhaal dus op waarheid berusten moet er een lek zitten bij Topfield zelf of in het ergste geval werkt Topfield achter de schermen mee aan het maken van deze emu soft. Feit is wel dat ontvangers waarvoor bekend is dat er emusoft te verkrijgen is op dit moment beter verkopen dan ontvangers waarvoor bekend is dat dit niet het geval is. Zo is op dit moment voor een groot aantal FTA ontvangers welke uit de Koreaanse fabriek KAON komt emusoft beschikbaar via het internet. Ofdat Topfield binnenkort bij het rijtje emusoft ontvangers kan worden gezet blijft echter de vraag. Mocht het zo zijn dan zou het wel eens een hele goede concurrent voor andere ontvangers waarvoor emusoft beschikbaar is kunnen worden. Topfield staat over het algemeen bekend als merk welke zeer betrouwbare en gebruikersvriendelijke ontvangers op de markt brengt.

 

©2004 Satplaza/KDM

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...