Ga naar inhoud


Software update


Gast

Aanbevolen berichten

Vrijdag heb ik de nieuwe software 1000.19 hdf<BR>ingeladen, maar kan nu niet zeggen dat de ontvanger er sneller of beter op geworden is.<BR>Ik vond de ontvanger sneller draaien op de vorige software versie. (ook het schakelen tussen seca en irdeto)<BR>Nu weet ik niet welke versie dit was en waar ik hem kan downloaden, zodat ik de versie terug kan zetten in de Humax 5400.<P>Groeten uit Twente Tukker1<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Same with me. I installed th ...19 version and nothing changed (except Premiere World is now displaying the äöü... correct).<P>ICQ 73379733<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

TEEBEE bedankt voor de verwijzing, ik had overal al gezocht ook op de Humax site van jou persoontje. Maar natuurlijk niet in de Misc sectie.<P>Ik heb toch echt het idee dat met de nieuwe sofware versie de ontvanger af en toe blijft hangen met name als ik de ontvanger op bijv RTL4 (nieuw frequentie)zet.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat word er steeds alles<BR>herhaald want al bij de eerste<BR>dag werd verteld dat er geen<BR>vooruitgang is met de nieuwe<BR>softw.De beste tot op heden<BR>vind ik zijn eige softw,Tot nu toe.<BR>De Groeten naar Ude<P>[This message has been edited by sylvester (edited 10 May 2000).]<p>[This message has been edited by sylvester (edited 10 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wil jij nou eigenlijk Syl?<BR>Schrijf eerst eens fatsoenlijk Nederlands, dan weten we wat je bedoeld!<P>(en volgens mij bedoel jij Uden of niet?)<P>------------------<BR>Cu,<P>__--== SaTsToRmeR ==--__<p>[This message has been edited by SaTsToRmeR (edited 08 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat voor een Moderator<BR> ***** SATSTORMER *******<P> Zij die het voorbeeld<BR> Geven hoe je,je hier<BR> op deze forum moet<BR> gedraagen<BR> of niet dan <BR> ******* Satstormer *******<BR> =====================================<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...