Ga naar inhoud


humax soft pic-card


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb de software gedownloaded om een humax pic-card te programmeren. Ik hen de eeprom geladen met "humaxEE.pic" en de flash 84f geladen met "humax84.hex".<BR>Wanneer ik de humax84.hex in mijn JDM programmer wil zetten krijg ik de err invalid ID en configuration nok. Wanneer ik toch de ic programmeer en ze in de humax stop geeft hij de err invalid card. Wat doe ik verkeerd?.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dar de kaart error aangeeft in je ontvanger is begrijpelijk omdat de kaart niet goed is ingeprogrammeerd en dus niet goed door de ontvanger ingelezen kan worden.<P>Met betrekking tot de programmer die je gebruik kan ik weinig antwoord geven...ik heb zelf nog nooit met het bewuste type gewerkt en kan daar dus weinig over zeggen behalve dan misschien de tip om de pic eens met een andere programma te proggen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Satwatcher:<BR><B>Dar de kaart error aangeeft in je ontvanger is begrijpelijk omdat de kaart niet goed is ingeprogrammeerd en dus niet goed door de ontvanger ingelezen kan worden.<P>Met betrekking tot de programmer die je gebruik kan ik weinig antwoord geven...ik heb zelf nog nooit met het bewuste type gewerkt en kan daar dus weinig over zeggen behalve dan misschien de tip om de pic eens met een andere programma te proggen.<P>Satwatcher<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt nog steeds niet en ik heb hier ook geen loader voor.<BR> en welke volgorde moet ik gebruiken eerst bv loader dan hex file dan pic file moet ik nog iets activeren?<BR>Ik heb deze set namelijk in een zaak gekocht maar die laat mij er ook mee zitten is er dan niemand die een kaart kan programmeren voor mijn zogenaamde ideaale humax5400.<BR>die tot nu toe alle kaarten weigert<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by TeeBee (edited 11 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel zeker dat als jij even kontakt opneemt met deze zaak ze je exact kunnen uitleggen hoe en en ander werkt. Zo even vlug uitleggen kan ik het nier omdat ik niet weet wat voor soort kaart je bijv. heb en of de programmer die je hebt alleen maar een phoenix is en niet ludipipo en met welke programma's je een en ander probeert te proggen....Als je meer gegevens over dit kan laten weten dan kan ik je misschien verder op weg helpen maar zoals eerder gezegd lijkt me een telefoontje naar je dealer een betere oplossing.<P>Overigens heeft het feit dat je op dit moment niet weet hoe een kaartje moet proggen niets te maken met de kwaliteiten van je ontvanger lijkt me zo.<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...