Ga naar inhoud


parentcontrol


Gast

Aanbevolen berichten

Is er iemand die juist weet hoe parentcontrol werkt bij de humax ? Heb deze op 18 gezet maar blijf de hardcore van taqilla ontvangen zonder code in te drukken. (I have 2 lovely kids) Wie helpt ?<P>Thanks<BR>exDumber <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb (nog) geen Humax, maar als met een piccard of Gold Card werkt denk ik dat parent control niet zal werken. Althans op alle secaboxen die ik onder mijne neus heb gehad werkt het niet! Wel met de originele kaart :-)<P>seeyou<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, dan hoef ik ook niet verder meer te proberen want blijkbaar lukt het niet. <P>thanks for the reply,Anthony<P><BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit even uitgeprobeert, en werkt prima.<P>Zet parental control op een bepaald level.<P>Het level bepaald wat voor zenders te zien zijn zonder een pincode te moeten ingeven.<P>Ik heb nog niet iets kunnen ontdekken om dat te omzeilen, dus lijkt me save.<P>Maar misschien heb je dit al ontdekt.<P> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel al ontdekt hoe ik een zender op slot kan doen maar niet met de functie parentcontrol. Op level 18 blijf ik toch gewoon alles ontvangen. <P>thanks voor de reply,<BR>exDumber<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb ik ook. Zelfs bij het gebruik van een officiele Canal+ IRDETO smartcard. Ik zie ook in de EPG geen indicatie staan over het level.<P>Heeft iemand dit al gemeld bij Humax?<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het niet zo dat je nu alles hebt vrijgegeven t/m de leeftijd van 18 jaar. Dit wil dus zeggen dat je ook de ongewenste zenders kunt blijven kijken. Zet er een andere leeftijd grens in en kijk dan nog een keer<P>------------------<BR>

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij wijze van test heb ik de parent control op "total block" gezet, zodat er niets meer te zien zou moeten zijn. Dat werkt wel, maar pas nadat de ontvanger op "stand-by" is geweest.<P>Alle andere settings lijken geen effect te hebben. Ook niet na een "stand-by".<p>[This message has been edited by HP (edited 13 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb het probleem gemeld bij Humax. Hun reaktie was dat dit nog niet was geimplementeerd, maar dat dit in een nieuwe versie software zou komen. Nu maar afwachten...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...