Ga naar inhoud


hoe en wat nodig


Gast

Aanbevolen berichten

wat is er nodig om de humax te voorzien van een draaibaar schotel systeem. heb in de gebruiksaanwijzing gelezen dat hij diseqc 1.2 ondersteund. bedoelen ze hiermee dat je gewoon een motor kan plaatsen . die dit ondersteund . en zonder toeters en bellen <BR>(extra kabels of besturings kast) dit aan het draaien kan krijgen. zo ja iemand goede evaringen hiermee. en a.u.b wat merknamen <BR>zodat ik mijn zoektocht op het net gericht kan vervolgen. wou namelijk niet teveel leergeld gaan betalen. dus meteen op wat goeds inzetten.<P>bvb dank. djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


maar is zo`n extra kastje ook nodig . ? ben dus totaal niet op de hoogte wat betreft het<BR>draaien van een schotel. zie hier en daar <BR>een satscan motor (nokia geloof ik staan) <BR>die disq 1.2 zou zijn. Maar kan nergens wat meer info hierover vinden wat betreft de mogelijkheden en wat er allemaal voor nodig is om het compleet temaken .<P>gr djazzie.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg volgende week de nieuwe jaeger diseqc binnen, de prijs hiervan lijkt erg gunstig. Ga hem dan rechtstreeks op humax aansluiten, dus zonder motorsturing. Dit lukt wel met de eenvoudige diseqc rotor diemaar 229,- kost, of dat ook met de jaeger lukt = afwachten<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi. zou er iemand zo vriendelijk willen zijn <BR>om wat merk namen hier te willen dumpen .van motors <BR>die volgens het disq 1.2 protocol werken op de humax 5400. en het liefst ook nog waar ze tekrijgen zijn . voor een normale prijs <BR>:-).<P>alvast bedankt djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga morgen maar eens bij wat shops langs.<BR>kijken of ik een motortje kan vinden.<P><BR>bedankt voor de info.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...