Ga naar inhoud


multichoice


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een multichoice kaart in mijn humax irc 5400 geprobeerd maar krijg de err invalid card.<BR>Weet iemand wat hier fout gat?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien de kaart er verkeerd om in ( het goudkleurige contactplaatje moet in tegenstelling tot vele andere receivers aan de bovenkant erin gestoken worden ) of misschien als het gerepareerde kaart is verkeerd gerepareerd. Andere optie kan ook wezen dat de kaart niet geregistreerd is bij C+ en ze hem via de sat gedeactiveerd hebben. Dan moet je de kaart even opzetten via een phoenix. Als de kaart geregistreerd is even C+ bellen en hem opnieuw laten activieren.<P>Satwatcher<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een All Cam is op zijn makkelijkst gezegd een CAM module waarin je kaarten van alle providers kunt instoppen en deze laat werken. In de Humax die jij hebt zit een ingebouwde Irdeto Cam die dus geen All Cam was. De techneuten zijn nog bezig om software te bouwen voor de Humax welke van deze ingebouwde Cam een ALL Cam maakt. Met een All Cam zou je bijv ook naar Premiere kunnen kijken wat nu dus met een Humax niet gaat.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was toevallig in een sat zaak vandaag en die zei hetzelfde ik ben benieuwt wat deze nieuwe software te werk gaat brengen. Ik ben overigens weer veel te weet gekomen maar het probleem van mijn multichoice kaart was dat hij inderdaat niet goed geprepareed was. Het duurde even om de kaart te resetten maar nu werkt hij weer.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...