Ga naar inhoud


seasons interface


Gast

Aanbevolen berichten

wie heeft er een seasons interface met voyager werkend op een irci-5400 en kan de volgende vragen beantwoorden?<BR>1. de waarde van de 4 elco's<BR>2. welke 232<BR>3. welke voyager versie<BR>4. wat is de ingestelde baudrate bij seca<BR>5. wel of geen 5volt extern toevoegen<P>ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg het niet werkend, zowel bij irdeto als secam, soms krijg ik een reset, maar geen beeld, altijd meldingen van invalid card en bij de aston cam: no right to watch this program.<BR>ik gebruik de nieuwste keys en voyager 1.83 tm 1.86.<BR>vr gr<BR>jokoorn<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Irdeto is bij mij geen enkel probleem werkt met alle versies zonder extra voeding<BR>seca heb ik lang mee zitten kloten <BR>blijkbaar werkt alleen voyager1.85<BR>de nieuwe 1.86 werkt niet. ook weer zonder extra voeding .....<BR>Wat moest je nog weten??<BR>season= icl232cpe<BR>4 x smm 35v 10µf <P>------------------<BR>Iceke,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt de Season zonder externe voedig wel goed. Ook op seca. <BR>Voyager geeft problemen op seca als er teveel aanbieder in de keylist vermeld staan.<BR>Dus conclusie C+ vlaanderen en enkele ander kabelstation aanbieders verwijderen of uitschakelen. en voyager 186 loopt als een tierelier. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verlaag de elko's eens naar 1uF deed had meteen effect bij mij en sindsdien geen problemen op seca en irdeto<BR><P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...