Ga naar inhoud


nieuw met IRCI 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>ik ben een nieuwe gebruiker van de Humax 5400. Momenteel zoek ik nog mijn weg met het toestel. Ik heb vastgesteld dat fox 8 Nederlnad niet te capteren valt met mijn toestel. Is dit normaal ? Het signaal van PI6ALK ontvang ik wel! Ik gebruik dus IRCI 5400 met een triax 1,10 schotel + 90 cm geswitcht met diseqc. Als LNB gebruik ik een Sharp 0,6 en een grundig 0,6.<BR>Alvast bedankt voor de respons.<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Satwatcher,<P>bedankt voor de info maar ik heb deze poging al ondernomen. Ik vind het raar tenzij ik echt niet goed sta voor FOX 8. Echter kan ik PI6ALK goed ontvangen. Als je weet dat deze zwakker zijn dat al de rest. Ik ken daar trouwens de mensen van en weet goed hoe die uplink werkt..:-) Ga nu toch voor de zekerheid nog eens proberen, wordt vervolgd.<P>Thanks.. andere mogelijkheden nog welkom.<BR>Satdigital<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!<BR>ik ontvang met mijn 88cm triax schotel met alps 0,7lnb wel degelijk fox, zonder ingave van pids smile.gif wel satelliet hotbird kiezen smile.gif<BR>groetjes<BR>efcee<P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Efcee,<P>bedankt voor de info. Ga dit eens uitproberen. Vraag mij wel af waarom Hotbird, terwijl die op Eutelsat zit ?<P>Satdigital.<P>------------------<BR>Satdigital<p>[This message has been edited by satdigital (edited 23 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad het werkt maar!<BR>Nu kan ik weer niet meer kijken naar PI6ALK?<BR>Ik vind dat mijn toestel raar doet.<BR>Gaat moeilijk over naar andere menus.<BR>Ik ga nu eens proberen om ipv hid..19 terug hid..14 erop te zetten en zien wat dit doet.<P>rgds<BR>satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!<BR>bij mij werkt het prima met software 19<BR>is het geen probleem van africhting van schotel en/of is het de juiste kabel/kabellengte? <BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep,<P>even ter info :<BR>Ik heb op FOX momenteel een signaal level van ongeveer 80%, de signaal kwaliteit is ongveer 60%.<BR>Voor PI6ALK is dit signal level 35 à 40 %, de signaal kwaliteit 30%.<BR>Wat heb ik nu uitgespookt? MEt de versie HID..19 bleef PI6ALK weg en blokkeerde op TMC ELPITEL. Ik moest meestal gaan resetten. Heb nu terug de hid..14 geinstalleerd en nu heb ik beide, weliswaar met af en toe onderbrekingen bij PI6ALK. Als TMC achterwege blijft kan ik toch nog doorgaan. Moet dus niet resetten! <BR>Goed al bij al valt het nog mee. Zal misschien in de toekomst moeten uitkijken naar een 1,20...:-))<BR>Gan dit hier beeindigen en me nu bezig houden met iets zoals MM2 geladen met 16F..<P>rgds<BR>satdigital<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by efcee:<BR><B>hoi!<BR>bij mij werkt het prima met software 19<BR>is het geen probleem van africhting van schotel en/of is het de juiste kabel/kabellengte? <BR>groetjes<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...