Ga naar inhoud


veel vragen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb me net een nieuwe 5400 aangeschaft en heb hierover enkele (vele) vragen die jullie zeker kunnen beantwoorden.<P>1. Ik heb een waferkaartje (16f84 en 24lc16) en heb daarin de humax autoupdate irdeto file'tje (van sat4all) in de pic en eeprom ingeladen, maar ik krijg error 16-- als ik ga kijken in info over de kaart krijg ik dat ik een ita kaart heb met serienummer00000....<P>2. Ik heb een aston module gekocht (ver1.00) en de ontvanger herkent deze automatisch smile.gif maar als ik er een waferkaartje (andere dan de irdeto natuurlijk) insteek gebeurt er niets------geeft aan dat het programma niet kan bekeken worden, no access of zoiets. De kaart moet toch met de ic's naar onder zitten dacht ik?<BR> Kan de Aston geupdate worden naar ver1.03 en ligt het hieraan?????<P>nog wat info over de ontvanger soft<BR>H/W VER OAK 1.3<BR>S/W VER HIC 1.00.14<BR>DEVICE DRIVER VERSION DIC.1.0014<BR>loader 1.33 (0016.0000)<P>3. Ik weet niet of ik met een defektje zit maar als ik op de audio-uitgangen meet, zowel cinch als scart, meet ik een dc-spanning van 4.25 Volt!!!!!!!! KUNNEN JULLIE DIT EVEN CHECKEN ?????<BR> <BR>Ik zou ook graag de settings edit'en (hardware updaten???)---- op welke baudrate moet deze in de PC staan.<BR>Welke software is er allemaal te krijgen voor deze met de minuut interessantere ontvanger (voor mij toch, heb hem nu een paar uur smile.gif))<P>Dit zijn vele vragen, en ik hoop dat jullie hier mij willen helpen vermits hier blijkbaar een paar knappe koppen op dit board zitten.<BR>Gegroet, <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


1. even de datums aanpassen voor irdeto.<BR>2 de contact vlakjes moeten naar boven.<BR> en we wachten allemaal op de update.<BR> <P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>ik heb de files binnen van de back-up "Humax" djazzie!<BR>loader,irdeto... wat en hoe moet ik die laden?<P>rgds<BR>satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...