Ga naar inhoud


Dubbel beeld met AltDVB


Gast pvr-02

Aanbevolen berichten

Kan ik ergens de instelling van het beeld veranderen van Alt DVB Ik heb namelijk dubbel beeld ( keurig naast elkaar dat wel maar toch niet echt handig.) Tevens is het beeld wat lang gerekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zelfde had ik met DVB Dream. Ik heb dat verholpen door een andere video encoder te gebruiken (stond volgens mij op Intervideo ofzo).

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo PVR-02.

 

Dat is een probleem dat ik ook heb met de Elecard codec. Onder Device, Direct Show kun je onderin een andere graph kiezen. Die zal nu op de een van de SS2-IV-EL-XXX.XXX staan. Ik gebruik nu de Nvidia , de SS2-IV-NV-VMR7.GRF en die heeft dat verschijnsel niet. Ik heb ook een poosje de Cyberlink gebruikt, de CL op de derde plek in de regel, maar die bleef regelmatig hangen. Ik kreeg dan bij het zappen steeds één beeld en daarop bleef hij stilstaan.

Als je de Nvidia codec niet aan boord hebt, dan krijg je een fout melding. De codec wordt meegeleverd met een aantal grafische kaarten en/of DVD spelers, dus vaak is hij wel aanwezig en geregistreerd. Is dat niet zo, dan kun je codecs van het net halen met een programmaatje om ze te registreren.

Als je daarover gegevens wilt pm mij dan maar even dan stuur ik je wat per email.

 

Succes Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...