Ga naar inhoud


Humax met een disecqswitch


pet123

Aanbevolen berichten

Hallo, ik had nog een oude 90 cm schotel liggen en omdat ik<BR>toch een nieuwe lnb moest hebben bestelde ik ook een discq switch<BR>een PHILIPS DISECQSWIT PAS72121 2 IN 1 UIT. <BR>Het leek me wel handig met de draaibare schotel naar b.v. TV1000 kijken<BR>en met de vaste 90 cm schotel naar astra te kijken. <P>Alleen het werkt echter voor geen meter met mijn Humax 5400. De disecq switch<BR>is van type disq 1.0. Als ik wissel tussen de vaste (disq a) en de draaibare (disq B)<BR>schotel duurt het een halve minuut voor dat je beeld hebt of geschakeld hij helemaal<BR>niet om en moet je de ontvanger eerst uit/aan zetten en schakeld hij met een <BR>beetje geluk om.<P>De afstand tussen ontvanger en de switch is ongeveer 15 meter. <BR>Weet iemand een oplossing dat het beter gaat werken want anders kan ik nog sneller<BR>draaien met de draaibare schotel dan de switch schakeld en dat kan toch niet de <BR>bedoeling zijn. <P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi pet!<BR>ik werk zelf met de irci5400 met een diseqc 2.0 switch, werkt perfect met 4 lnb`s kan ik echt aanraden !<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pet123,<P>ik denk dat je eens goed moet kijken wat vermeld staat in de manual van de Humax.<BR>Als ik mij niet vergis staat er dat de Discqs 1.0 niet mag gebruikt worden op het moment dat je de 1.2 hebt geconfigureerd!<BR>Heb ik het goed voor?<P>rgds<BR>satdigital<P><BR>------------------<BR>Satdigital<p>[This message has been edited by satdigital (edited 24 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik kijk naar de technische gegevens van de ontvanger dan is deze alleen geschikt voor disq 1.0 (schakelaars) disq 1.2 (motorsystemen). Ik heb de schakelaar vandaag terug gestuurd en ik krijg een nieuwe. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...