Ga naar inhoud


hoe de hum. leeg maken???


Gast

Aanbevolen berichten

tja kortsluiting maken . dan is hij vast leeg . nee dat is niet de bedoeling. Het gaat erom of er niet een manier is om de humax weer op de fabrieks instellingen te krijgen . alsof je hem nieuw uit de doos haalt. Waarom zul je afvragen heb er zoveel mee zitten klooien .geprobeerd de humax rechtstreeks op de stab rotor te zetten. dat hij nu echt in de war is. en zelfs het nederlandse pakket op de astra niet meer kan. iemand een oplossing???<P>bvd djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit kan (heb dit zelf per ongeluk gepresteerd frown.gif(((()met een trukje met de settingseditor.<BR>Start de editor op en begin met een leeg blad aan te maken ---- ik geloof het tweede symbool van links naast openfile--ik geloof het symbool van een wit blad<BR>papier.<BR>Stuur dit naar de ontvanger en als hij opstart vraagt hij alle settings terug opnieuw----!!!!!opgelet controleer je instelling van stereo, mono 4/3 etc....<BR>opm2: Heb met de editor V3 een zeer slechte ervaring (doe ik nu iets verkeerd??) als ik wat kanalen editeer en deze dan terug naar de ontvanger stuur lukt dit wel maar ik krijg GEEN INFORMATIE meer over het programma(bv. de naam en uitleg over een film bij C+, ken de juiste benaming niet van hoe dit feature).<BR>Laat eens weten of dit geholpen heeft<BR>Gegroet en succes <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het toch even anders aangepakt. had hier nog een oude settings lijst 30 -4 .<BR>eerst alle providers verwijderd <BR>hierna de hum van de schotel gehaald. aan de pc gehangen en de nieuwe lijst. ingeladen.<BR>had dus een iets uitgebreide lijst met daarin verschillende sat`s . die dus niet in orde was(het nederlandse pakket deed het niet) oude er weer op en het werkt weer en ja hij is mooi leeg. wat betreft de epg. nee daar is nog geen andere oplossing voor als de kanalen opnieuw inscannen.Ben benieuwd wat er gebeurt als je de dubbelen kanalen weghaald ,en of de epg ook blijft werken<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...