Ga naar inhoud


Waar of niet waar ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>ik las net dit :<BR>-------<BR>iets veel moderners als de ALLCAM 4.6 is de Irdeto Freecam!<BR>Geen kaart meer nodig!<P>Op die CAM staan nu 4 paketten!<P>ik vertaal een gesprek van mijn vriend in Duitsland met een verkoper:<P>" De codes zijn direct op de CAM geprogrammeerd. Een update van de code doe<BR>je gewoon met de afstandsbediening via het CAM Menu. Waarom nog een -dure-<BR>kaart en een programmer? Wanneer je wilt, kan je de freecam functie<BR>uitschakelen, dan werkt hij als een "gewone" allcam.<P>De normale ALLCAM SE kost 300 Gulden, voor de Freecam functie komt maximaal<BR>335 gulden bovenop.<BR>Volgens het aantal paketten die erop geprogrammeerd zijn.<BR>Ik maak je een speciaal aanbod: je kan deze module voor 30 piek extra<BR>hebben....(bij aankoop Humax IRCI-5400)<BR>Je kan ook de ALLCAM SE krijgen, maar dan moet ik snel de FREECAM functie<BR>wissen....<BR>Overigens, zal er binnenkort een FREECAM voor andere systemen zoals SECA of<BR>Sky zijn, De verscheidene CAM-modules zijn technisch gezien gelijk.<BR>Voorbeeld een SECA module is niets anders als een irdeto module met andere<BR>software. Waarom doet de firma aston zo geheim? Omdat ze eigenlijk gewoon<BR>modules patchen en nieuwe labels erop kleven...<P>Mijn vriend kocht de IRCI-5400 voor 1250 piek of 23000 BEF met een Freecam<BR>erbij.<P>------<P>Weet iemand hier meer over ?<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...