Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb dit gevonden:<P>[New Software] Release new Formula V3 and remedy utility for EPG problem of IRCI 5400 (FIXHNF.exe) - MAY 29, 2000<P><BR>straks uitproberen....<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>alweer een paar aanpassingen te vinden op : <A HREF="http://www.humaxdigital.com" TARGET=_blank>www.humaxdigital.com</A> <P>--------<BR>[New Software] Library file and API Description of Formula PC Editor V2 and V3 <BR>Humax open to the public API( ) contents of Formula V2 and Formula V3 for Humax Set-top box users to handle the STB data(Channel List Data and System Setting Data).<BR>--------<BR>rgds<BR>Satdigital<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>bedoel je de nieuwe soft installeren ?<P>rgds<BR>Satdigital<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ptje:<BR><B>Jepp66, zou jij eens uit willen leggen hoe het werkt ? Wat ik ook doe het lukt me niet.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik bedoel dat progje, wat zover ik kan begrijpen de EPG weer toevoegd aan de hnf bestanden. Mijn talen zijn niet zo best en wat ik ook probeer, geen resultaat..<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Ptje.<P>FIXHNF.exe heb ik ook niet goed werkende kunnen krijgen.<P>Ik heb de nieuwe Formula software uitgeprobeert. Dit werkt prima, maar zet daarna niet de OAKPCAPI.zip er op want toen werkte het bij mij niet meer.<P>Als je een goed werkende setting in de humax hebt met epg kun je die naar de pc laden, bewerken en dan weer terug zetten in de humax. (wel eerst de oude zetting in de humax verwijderen.) <P>Weet niet of je hier iets aan hebt,<P>Maar ja!!!!! suc6<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<BR>ik ben er nog niet aan begonnen omdat ik hier volop bezig was met pics. Dit weekend of de dagen ervoor ga ik eens een poging doen. De resultaten vermeld ik hier wel.<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...