Ga naar inhoud


epg & fixhnf


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<BR>ik heb formule v3 oude versie gebruikt, en ben mijn epg kwijt, heb het programma fixhnf en de update voor formule v3 gedownload.<BR>als ik nu fixhnf gebruik op een hnf file, kan ik die inladen, kies daarna de juiste bij alternative 1 astra 2 hotbird 3 eutelw2 en druk op convert, nu gaat bij mij het middelste pijltje knipperen, en stop na een tijdje. krijg geen bericht van klaar of iets. als ik nu het programma afsluit en de hnf probeer in te laden krijg ik een foutmelding, doe ik nu iets fout ?<BR>om alle kanalen opnieuw op te zoeken en te sorteren is echt een ramp, dus zou het graag via het programma willen verhelpen.<BR>wie weet wat?<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het zelfde probleem. Ik dacht even af wachten voor dat ze me voor gek verslijten. Ik heb de hele avond van alles geprobeerd, maar niets lukte.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde probleem. Ik dacht even af wachten voor dat ze me voor gek verslijten. Ik heb de hele avond van alles geprobeerd, maar niets lukte.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vantzelfde !!! Erger nog: geen backup gemaakt van de files, en kan die daarnaa niet meer gebruiken.<P>Ik heb wel ergens een bestand "Humax Settingslijst" gevonden en daar die "FIXHNF" op los gelaten en met die geeft die geen fout :-! MAAR OOK GEEN EPG !!!!!<P>SHIT! SHIT! SHIT! Alles weer manuel gaan zoeken :-(<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig ben ik niet de enige, ik hoop dat iemand een oplossing voor dit probleem heeft, tot dan veel sterkte allemaal :/<P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...