Ga naar inhoud


Uitleg om weer een werkend epg te krijgen.


pet123

Aanbevolen berichten

Uitleg om weer een werkend epg te krijgen.<P>Download op de humax site de zip files<BR>Formula V3.zip<BR>FixHNF.zip<BR>Hoe te werk met de nieuwe V3<P>Extract de formula v3 in de bestaande map van V3<BR>zodat de oude wordt vervangen.<BR>Extract FixHNF ook maakt niet uit waar.<P>Wanneer je nu de settings opend in v3 dan krijg je<BR>de melding: Sorry deze file bevat geen informatie<BR>voor de epg.<P>Sluit v3 af en open FixHNF en open hierin je<BR>setting lijstje. Nu krijg je in het rechter tabel<BR>1 t/m 16 staan. Klik op 1 en klik op astra 1a/1b.. in het linker<BR>kolom aan en druk op >>> zie astra staat achter 1 dan <BR>2 selecteren en hodbird aan klikken Enz. Als alle satellieten<BR>hebt gehad druk dan op converting. Wacht tot hij klaar is<BR>(>>> knipperen niet meer).<P>Sluit FixHNF af en open op nieuw de settings lijst in v3<BR>en je zult geen melding meer en laad de settings in <BR>je ontvanger en de epg werkt.<P>PET123 <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb gedaan wat je uitgelegd hebt.<BR>maar het werkt niet ik ik kan de settinglijst niet openen.<BR>hij geeft aan o o o valid integer valeu.<BR>heb jij hier een verklaring voor.<P>b.v.d <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook hier zit ik met smart tewachten op een nieuwe . met epg werkende settings lijst :-)<P><BR>gr djazzie<P><BR>djazzy@dolfijn.nl <- (hint)<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by djazzie (edited 02 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settings voor de Humax geupload naar het board. Het is een aangepaste versie van Sat-Fan<BR>EPG werkt uitstekend bij mij.<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar je die lijst naar toe gestuurd hebt, maar in de upload directory staat niets!<BR>Ook via e-mail niets ontvangen! <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heeft iemand voor mij een <BR>goede settings lijst.<BR>Lieft mijn eigen lijst met epg (andere zijn ook welkom).<BR>Het progje fixhnf.exe van humax geeft bij mij alleen maar errors.<BR> <BR>Volgens mij werkt de epg op de duitse zenders<BR>niet goed op mijn settings lijst ik kan het niet testen met mijn humax.<P>Prom@freemail.nl<P>B.v dank<BR>Prom<BR>Mijn settings staan op <A HREF="http://www.zap.to/satlink" TARGET=_blank>www.zap.to/satlink</A> <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...