Ga naar inhoud


P-World


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe je P-world aan praat krijgen op Humax???<BR>Ik gebruik C9000 kaart(en oreginele NL kaart met PW plainkeys)<BR>blokker (705.hex)<P>ThankX Kadir<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Kadir,<P>Jij bent toch niet echt een vreemde van sat4all, dus ik dacht eigenlijk dat je vragen omtrent dit onderwerp reeds lang en breed gelezen zou hebben.<P>In de interne cam gaat het (nog) niet.<BR>de enige mannier op dit moment is gebruik maken van een all-cam Irdeto CI.<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja SAT4ALL (gele kaart, DUS,.. wink.gif) <P>Nee,.. maar collega van mij laten me weten dat het mogelijk is om toch PW te ontvangen.<BR>Hoe het zit, zal ik maandag vragen..<P>Tot maandag voor deze topic<P>C U Kadir<P><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Kadir:<BR><B>Ja SAT4ALL (gele kaart, DUS,.. wink.gif) <P>Nee,.. maar collega van mij laten me weten dat het mogelijk is om toch PW te ontvangen.<BR>Hoe het zit, zal ik maandag vragen..<P>Tot maandag voor deze topic<P>C U Kadir<BR>Hallo<BR>Ja in de fse staat dat er niet officiele software voor de 5400 is die dit mogelijk maakt (waar is deze te vinden ?) <BR>Als je dan toch een irdeto c.i moet plaatsen kun je dan niet beter de humax F1 C1 kopen deze heeft geen embedded irdeto en wel 2 c.i slots. of gaat het bij plaatsen van een irdeto c.i in de 5400 zonder conflicten met het interne irdeto, heeft iemand hier al ervaring mee ?<BR>groeten bassie<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,<P>ik gebruik een CI met software 0.5 (met blokker functie), maar hier lukt het ook niet mee, welke versie heeft de CI dan WEL nodig??<P>alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik heb vanochtend op mijn eigen ogen gezien dat de HumaX PremierWorld kan draaien ZONDER Irdeto CI ...!!!<P>TEEBEE,<BR>Ik wens jullie(HumaX2000)véél Succes<BR>Helaas,.. Ik heb die firmware niet mijn collega ook niet, wat ik weet is dat de HumaX vanuit POLAND gekocht is.<P>C U Kadir<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keken deze collega`s ook Canal+ met die ontvanger ? (all-cam ?) Keken zij met een duitse kaart of met een pic-card ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof er niets van.<BR>Ik heb al eerder een versie gezien die erg slecht werkte.<P>Na 10 min viel het beeld weg en de kast schakelde traag.<P>Het kan natuurlijk altijd zijn dat het een andere slimme kop al gelukt is.<P>Helaas is het dan wel een ongelofelijke egoist daar hij het dan schijnbaar niet met alle andere humax users wil delen frown.giffrown.giffrown.giffrown.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...