Ga naar inhoud


Voyager & emedded irdeto


Gast

Aanbevolen berichten

Hi all...<P>Ik heb hier een humax met een seca aston cam erin, en als ik voyager gebruik in de seca cam doet alles het prima..<BR>Echter wanneer ik voyager probeer te gebruiken in het slot van de irdeto cam, krijg ik geen beeld... Ik heb al verschillende key files geprobeerd, verschillende versies van voyager, maar nog steeds hetzelfde probleem (geen beeld/geluid) <BR>Doe ik wat fout? Of heb ik een niet goed werkende ontvanger? (Ik ga a.s. donderdag naar het buitenland voor een lange tijd, en dan moet de ontvanger wel werken...) Is er een gemakkelijke manier om de cam te testen?<P>Ik heb ook nog een probleem (?) met mijn canal plus kaartje.. Ik heb zo'n ding gekocht bij c+ (seca kaarjte) maar hij wordt niet open gestuurd door c+ (Ik heb al drie keer het aangevraagd en twee keer een "sterke" puls (??) gehad..) Ik heb volgens mijn humax 90 % signal quality en 70 % singal strenght...<BR>Zou toch goed genoeg moeten zijn?<P>Alle hulp is welkom!<P>Thanks!<P>Big fellow

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmmm, da's niet zo mooi dan TeeBee.... frown.gif Heb je een suggestie voor het activeren van zo'n seca kaart?? Of is de enige optie naar een sat dealer gaan en hem in een 9800 douwen en dan laten autoriseren? Hoe zit het dan met een kaart die open staat.. Wordt ie dan wel geupdated in een Aston ?<P>Groetjes,<P>Big fellow...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neuh, die 9800 gebruikte ik als voorbeeld doos om bij een sat dealer mijn kaartje te activeren....<P>Dus een SECA module van meneer Aston is (op dit moment) onbruikbaar voor een "legaal" c+ kaartje..? Hadden ze mij dan wel mogen vertellen bij c+ ....<BR>Waar kan ik trouwens deze week (liefst maandag) een pic kaartje halen... Overal waar ik kijk staat "tijdelijk niet leverbaar"... frown.gif<BR>Alle suggesties welkom.<P>Big fellow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voyager werkt prima op mijn humax ook zonder externe power maar wel onder dos in een doswindow loopt hij vast. Kijk bij het in steken van de season interface op je tv en zie card accept en als hij invaled zegt kun je stoppen met het proberen van verschillende key files.<P>Bautrate 9600 en origenel maxium max232<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat ik vanavond weer eens te spelen, en stak ik mijn _orginele_ c+ seca kaartje in mijn aston, had ik ineens beeld na een tweetal minuten... Volgens de info van mijn smartcard staat hij open tot en met 18/06/2000 ... Ziet er dus naar uit dat het wel degelijk mogelijk is om een 5400+aston met een orginele c+ seca kaart werkend te hebben.... Of misschien heb ik wel gewoon geluk smile.gifsmile.gifconfused.gif<P>Maar effe terug naar het topic... Wat moeten mijn instellingen dan zijn? 9k6/irdeto/irdeto? Of andere instellingen?<P>Elke keer als ik mijn kaartje er in steek zegt ie "invalid card" "please check your card" .... Is niet goed volgens mij...<P>Iemand nog meer suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...