Ga naar inhoud


Hoe kijg ik de nieuwe softw. hic 10019.hdf erin


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe kijg ik de nieuwe softw. hic 10019.hdf in mijn humax 5400? ik heb van alles geprobeerd maar het wil niet lukken, ik gebruik het WDN4OAK.exe van de humax site met een nul modem kabel 2 en 3 gekruisd en 5 recht start de software, laad de file klik op go dan veschijnt waiting for conection of iets dergelijks en vervolgens druk ik op de standby knop om de hummer op te starten en het enige wat er dan gebeurd is niets!! en kan blijven wachten tot......? ook andere volgordes geprobeerd, wat doe ik verkeerd???!<P>------------------<BR>genuis@tip.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij doe je niets fout. Dit is precies wat ik ook gedaan heb en dat werkte direkt.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by genuis:<BR><B>ook andere volgordes geprobeerd, wat doe ik verkeerd???!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat het bij mij alleen <BR>werkt als de humax aan staat.<BR>Dan verbinding met de pc <BR>Dan op de standby knop uit en weer aan.<P>Prom<P>Of is dit normaal <P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genuis,<P><BR>-Sluit de 0 cable op de humax <BR>-start dan wdn4oak op<BR>-zet hem op de juiste com poort(com1,com2,...)<BR>-baudrate (19200)<BR>-laad dan hic10019.hdf en druk op GO<BR>-Humax direct aanzetten<BR>-wachten en hij begint<P>Als niet wil <BR>-start humax<BR>-wdn4oak Go drukken<BR>-Humax uit (5 sec. wachten)en weer aan<P>SUC6<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties, maar de oplossing was heel simpel, nl de humax omruilen voor een nieuwe, de com poort was defekt, daarna ging het downloaden vanzelf. nog steeds geen AC3 ondersteuning met de nieuwe software helaas.<P>------------------<BR>genuis@tip.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe een vraagje, ik heb ook de laatste versie in mijn Humax geladen, maar nu gaat het overschakelen van kanalen wel véél trager dan daarvoor, en de balk met "service is not running or scrambled" blijft nu ook veel langer in beeld, iemand hiervoor een verklaring aub?<P>alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Billy,<P>probeer ze eens te deleten en opnieuw in te lezen.<BR>Ik heb het hier nog een dag geleden gedaan en de mannen van de 9800 waren er jaloers over dat dit op de humax sneller ging dan bij hen.<BR>rgds<BR>Satdigital<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...