Ga naar inhoud


Humax toch minder goed dan ons lief


Gast

Aanbevolen berichten

ExDumber, ik blijf ook nog steeds blij met m'n Humax, echter gisteren nog eens met een 2e Humax vergeleken, OOK Voorloop van audio !!!!!!!! Beide in A-B/synchroon vergelijk met Nokia samen beluistert met een bekende audio-editor van een overbekende audiostudio.....resultaat 60ms voorloop van audio t.o.v. video. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Yep, hier ongeveer hetzelfde gemeten.......... en meten is weten (bewijs nu zwart wit op papier!<BR>Hier moet dus wat aan gedaan worden!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aviddv,<BR>Ik heb hier niet de mogelijkheid om dit te meten, maar eerlijk gezegt ik kan hier bij mij geen verloop van audio zien (zal ik even naar de oog of oorarts moeten smile.gifsmile.gif ), dat was ook de reden van mijn reactie. Maar als jullie het gemeten hebben dan kan ik daar weinig tegen inbrengen en zal dit probleem natuurlijk moeten worden opgelost. Zou het dan kunnen dat dit probleem dus niet bij alle Humax 5400 's voorkomt ????<P><BR>Groetjes, <BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie echt denken dat de Humax de enigste digitale ontvanger is met dit euvel dan zou ik maar eens kijken op het Echostar 3000 forum.<BR>Hier zijn exact dezelfde klachten.<BR>aangezien ik beide ontvangers in mijn bezit heb werk ik liever met de Humax.<P>Punai<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook nog een probleem en wel een gigantische dc op de audio output. Dikke knallen bij vooral uitschakelen. Weet iemand of hier een modificatie voor is? bedankt,<BR>ben., moi.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...