Ga naar inhoud


actuele zenderlijst irci5400


Gast

Aanbevolen berichten

heeft iemand een nieuwe zenderlijst voor astra+hotbird en evt eutelw2 ?<BR>of zou iemand zijn zenderlijst willen met mij willen uitwisselen?<BR>gaarne jullie reactie ! smile.gif<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb wel een nieuwe zenderlijst gemaakt met favoriet, genre enz. Het probleem is dat wanneer ik deze lijst patch met het fixprogje, de lijst niet meer bruikbaar is.<BR>Als iemand het voor elkaar krijgt om deze lijst te bewerken met dit progje, kan de lijst misschien op dit board ter beschikking stellen aan eenieder<P>------------------<BR>

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een lijst met settings van<BR>astra<BR>hotbird<BR>telecom2b/3d<BR>thor<BR>sirius<BR>eut2f4<BR>eut w2<BR>eut w3<BR>telecom2c<BR>nile<BR>telstar<BR>kopernikus<P>hispasat moet nog<BR>kijk maar of je er wat aan hebt<BR>ligt in je mailbox<P>Prom<BR>Ik zet hem ook op mijn <A HREF="http://www.zap.to/satlink" TARGET=_blank>www.zap.to/satlink</A> <BR>binnekort<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stuur mij die settings ook even!!!<P>Alvast bedankt!!!<P>(ik heb al op je site gekeken maar daar stonden ze nog niet)<P>Groeten,<P><BR>Erik.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

pepper<BR>als je nu de zenderlijst bewaart, en alle kanalen opnieuw inleest, kun je de network en transponder id overnemen en in je oude zenderlijst terugzetten, dan werkt alles 100% moet je wel de nieuwste formula gebruiken.. 1.03<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...