Ga naar inhoud


Settings (Limit reached)


Gast Prom

Aanbevolen berichten

Ik kan geen zenders meer toevoegen<BR>op de humax ..service limit reached..<BR>Iemand dit probleem als gehad.<BR>Ik moet nog o.a de hispasat <BR>Ik heb er totaal 950 dus het moet kunnen.<BR>Heeft het soms te maken het aantal netwerken <BR>Dat die zijn limit heeft berijkt<P><BR>Prom<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hum .. maar 950 zenders en toch de limit al bereikt????? nee daar gaat iets fout . je hebt toevallig niet je favorite al vol zitten he. daar kunnen max 100 kanalen per genre in.<BR>en dacht ergens gelezen te hebben dat waarneer je overall de pid`s handmatig instelt er ook een beperking is ( rond de 1000) kanalen geloof ik.<P>gr djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een fav heb ik niet <BR>Dus dat is het niet .<BR>Is er al iemand over de 1000 heen.<BR>Ik kom er(nog)niet over heen.<P>Prom <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Prom (edited 10 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier 1453 TV zenders en 520 Radio,<BR>free 2027(TV&RADIO)<P>Als je IRCI-5400 hebt,<BR>Probeer maar alle setting leeg te gooien en opnieuw zetting laden.<P>Mischien heb je (te) véél radio zenders...<P><BR>Suc6<P><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik ken het probleem niet als je je Humax helemaal leeg maakt d.m.v. het deleten van al je aanbieders.<BR>En je gaat ieder satelliet opnieuw in laten lezen dan geeft de humax tijdens het binnenhalen toch aan hoeveel vrije kanalen er nog plaats voor is of zit ik helemaal mis.<P>Groeten Toon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hem deze week helemaal<BR>overnieuw doen <BR>Want op de vorige zijn nog enkele zenders zonder epg behalve de nl zenders<BR>Als ik er de tijd voor kan vinden<P>Prom<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...