Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

Fantastisch nieuws!!!TEEBEE<BR>Geduld wordt dus wel beloond<BR>Dat was blijkbaar wel nachtwerk, of heb je zo laat zitten spelen met de Humax<BR>Succes en voor iedereen, het wordt dus als maar leuker om met deze receiver te spelen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Teebee, het is echt prachtig wat jullie gedaan hebben.<P>Ga zo door!!! smile.gif Ga zo door..!!! smile.gif<P>En heel véél suc6 met verder ontwikkeling....<P>C U kadir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Everyone!<P>Would anyone be able to spare a minute and put an english summary of what has been mentioned up there (sounded interesting) or maybe point out to Dutch-->English translator, PLEASE! smile.gif<P>Thanks in advance!

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee<P>Waarom maken jullie de gedisassembleerde file niet public (Zoals bijv bij de SECA ontvangers) dan zullen zeker meerdere mensen de moeite nemen om de ASM file van labels en tekst te voorzien. Ik heb zelf nog geen Humax maar hoe is de software toegang geregeld ??? Via een seriele bootloader die alles geadresseerd in het geheugen laad (met of zonder RSA sleutel) ?? is het bijv mogelijk om een oudere versie in de humax te zetten etc etc ??<BR>en zo heb ik nog ........... vragen.<BR>Ik vraag dat hier omdat ik meerdere malen jullie een e-mailtje gestuurd heb maar geen reaktie gekregen heb.<BR>P.s. in het dagelijkse leven ben ik software engineer voor industrieele testsystemen.<P>P.s. hopenlijk een reaktie hierop.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...