Ga naar inhoud


Aston Seca en Irdeto SE 4.6


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een IRCI 5400 met embedded Irdeto, hierbij heb een een Aston Seca CI (1.03) en een Irdeto CI SE 4.6 zodra in de Aston een kaartje zit met seca senders en in de CI 4.6 of de embedded ook een kaartje gaat heel de ontvanger op irdeto kanalen in de frut. Bij elke Irdeto zender die ik opzet komt het Aston menu op het scherm met de melding You have no rights to watch this cannel. Zodra ik op OK klik is het weg maar zodra ik door zap naar het volgende Irdeto kanaal komt de melding terug, de enige oplossing is heel de Seca module eruit trekken of het kaartje wat erin zit. <P>Weet iemand een andere oplossing ????<P>Bedankt zovast...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bekend probleem...<P>Ik heb het zelf ook gehad.<P>Als je niet de juiste kaartsoftware gebruikt heb je dit soms, dir komt volgens mij door het heen en weer schakelen tussen de cams.<P><BR>Dus even proberen de kaarten opnieuw (met andere Bins en Hexs) te schrijven!!!<P><BR>Groeten,<P><BR>Erik.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Jos,<P>is jouw de soft van de CI Seca de allerlaatste ?<BR>In feite vraag ik dit omdat ik waarschijnlijk mij er vandaag een aanschaf !<BR>Daarna kan ik ook wat experimenteren.<P>rgds<BR>Satdigital<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een reactie. Ik heb dezelfde configuratie en bij mij werkt alles in principe naar volle tevredenheid. Wel is het zo dat bij erg snel zappen er af en toe de bedoelde melding komt. Na ong 2 seconden komt het beeld en is alles weer werkend. Omdat dit echt maar een enkele keer vookomt, is dit ook niet erg. Heb je de laatste settingslijst al ingeladen, hier staan in ieder geval alle settings goed.<BR><P>------------------<BR>---------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja (versie 1.03) althans nu wel, gisteren kreeg ik een frequentie door van een transponder op de hotbird waar Aston een update doet van de CAM (1.05 of 1.3). Echter vind ik daar niks wat lijkt op Aston of Update of zo, dus ik zoek nog effe verder uit wat ik over het hoofd zie...<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos,<P>heb er mij eentje aangeschaft. Uitgetest terplaatse op een humax CI en ik zag versie 1.03. Dus meegenomen naar huis en daar zit ik nu...de humax 5400 vindt geen module !!<P>Ik heb nu verschillende bewegingen gemaakt, met de module, en heb de indruk dat deze precies niet goed op de connector geraakt.<P>Heb dan opgemerkt dat bij jou de versie ..019.hdf er opzat en heb deze dan ook geplaatst. Wat denk je? neen nog niets.<BR>Zal morgen meteen maar direct het toestel en al meenemen naar de shop.<P>Wordt vervolgd.<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>er zat een klein probleempje met het insteken van de kaart.<BR>Aan de zijkant van de schuif moeten de twee buttons worden ingedrukt !!!<BR>Dit gedaan en ja hoor, module werd herkent.<P>Meteen kan ik ook zeggen dat alles te zien is wat er moet gezien worden.<P>De files werken uitstekend en heb geen problemen de de Irdeto.<P>Ik moet mij tevens aansluiten bij de laatste melding van Pepper. Echter als ik zeer snel zap, gebeurd het wel eens dat hij niet decodeerd. Een off - on en alles werkt weer.<P><BR>rgds<BR>satdigital<P>------------------<BR>Satdigital<p>[This message has been edited by satdigital (edited 18 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by satdigital:<BR><B>Hoi,<P>er zat een klein probleempje met het insteken van de kaart.<BR>Aan de zijkant van de schuif moeten de twee buttons worden ingedrukt !!!<BR>Dit gedaan en ja hoor, module werd herkent.<P>Meteen kan ik ook zeggen dat alles te zien is wat er moet gezien worden.<P>De files werken uitstekend en heb geen problemen de de Irdeto.<P>Ik moet mij tevens aansluiten bij de laatste melding van Pepper. Echter als ik zeer snel zap, gebeurd het wel eens dat hij niet decodeerd. Een off - on en alles werkt weer.<P>Maar waarom heb je een extra irdeto module geplaatst als je dan toch al irdeto hebt en hierbij de module Seca ook nog hebt?<P>rgds<BR>satdigital<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi SatTurk,<P>maar waarom dan geen SECA?<BR>Ikzelf heb dit nog niet gecheckt maar het zal niet gemakkelijk zijn voor het toestel uit te maken naar welke irdeto module hij moet gaan.<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hoor dat werkt GRANDIOOS, hij zoekt zelf uit in welk CI wat zit, ik kan dus zo de ingebouwde gebruiken en de ALL-CAM dat werkt PERFECT.<P>Ik heb zojuist de nieuwste Aston Seca/Viaccess interface bestelt, deze verwacht ik van de week binnen, nu heb ik alles SECA van Aston maar de allernieuwste heeft ook Viaccess.<P>Ik hou je wel op de hoogte.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das vriendelijk.<BR>Wel moet zeggen dat die Seca interessanter is dan de Irdeto. Ik heb hier nu ook alles met nog veel meer erbij. Het enig wat volgens mij nog interessant zou kunnen zijn is videoguard.<BR>Dat van ViAcces moet je maar eens uitleggen anders.<P>rgds<BR>Satdigital@techemail.com<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

conax lijkt me helemaal geweldig, alleen kan ik nergens aan betaalbare kaarten daarvoor komen frown.gif<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...