Ga naar inhoud


website doorsturen


Gast flip

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een complexe vraag,

 

Ik heb een website staan op locatie A (met eigen webserver). Mijn internet provider blokkeerd echter iedereen die op dezelfde gateway zit als ik. Nu wil ik eigenlijk op een andere locatie (zeg locatie B) nog een webserver plaatsen die de site op locatie A "leest" en hem dan doorstuurt naar de bezoeker. Zodat iedereen hier in de straat en verder de website ook kan zien.

 

(snappen jullie het nog)

Wie weet of hier iets voor te vinden is?

(vanwege de lastige omschrijving van dit probleem is het moeilijk zoeken bij google)

 

groeten flip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Je kan mischien een frameset gebruiken:


Vanzelfsprekend niet, ook bij de mensen op dezelfde gateway probeert hij dan de originele pagina, voor hen onbereikbaar, te laden: dat lukt dus niet.

Simpelste is inderdaad om een mirrortje neer te zetten, het eenvoudigst te regelen door bijvoorbeeld eens per dag (of vaker, ik weet niet hoe vaak je het update) per FTP je website te downloaden naar de http-directory van je server, daar moet wel een scriptje voor te schrijven zijn denk ik.

Daarnaast was er volgens mij ook een protocol voor webmirrors maar daar ben ik niet zeker van, dat zou je op moeten zoeken.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

bedankt voor jullie antwoorden, ik snap dat het opzetten van een mirror een optie is, de site zit echter ook gekoppeld aan een mysql database, waar bezoekers commentaar op partypics kunnen geven. Het zou wel leuk zijn als alle bezoekers hetzelfde commentaar zien. Ik zie meer iets in een real time oplossing (als dat bestaat) dus de informatie pas doorsturen als daarom wordt gevraagd.

 

Je kunt eens kijken op www.dolkfm.tk

 

groeten flip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je er dan beter voor kiezen om de hele site op een 'neutrale' plek weg te zetten. Dus bijvoorbeeld op een virtual hosting of colocated server, of op de DSL-verbinding van iemand die jij kent, dan kan iedereen hem zonder problemen bekijken.

 

Als je de hele site uit dezelfde database 'haalt' dan kun je er wel voor kiezen om allen de HTML/scripts ergens anders te zetten en die door te linken naar je MySQL database thuis.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...