Ga naar inhoud


Seca 1.03 cam beter in Humax ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb even gespeeld met een Seca CI versie 1.00 in de Humax 5400, maar dat liep van geen kanten. Ik moest met regelmaat de tuner uit en dan weer aan zetten om weer beeld te krijgen bij de seca gecodeerde zenders. Ik moet zeggen, dat versie 1.03 die ik nu heb wel beter functioneerd, maar alles is het nog niet. Mijn buurman heefd een nieuwe tuner gekocht met Hic 20 software in de tuner, maar dat is volgens mij eerder slechter als beter dan Hic 19. Is voor dit probleem een goede oplossing ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites


hi Ptje,<P>ik heb hier de Aston 1.03 en die werkt goed.<BR>Het gebeurd soms eens dat hij niet decodeerd.<BR>Dit gebeurd wanneer ik wat te snel zap.<BR>Even off en on en alles werkt weer.<P>Ik gebruik de versie hic 19. Maar jij zegt daar hic 20! waar heeft men die gevonden?<BR>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hic 1.0020 is een software versie die niet op het internet beschikbaar is, omdat het een speciale versie is voor de 'nieuwe IRCI-5400'.<BR>Deze receiver is eigenlijk hetzelfde. Aleen door gebrek aan tuner onderdelen heeft humax in deze receivers van een andere tuner gebruik gemaakt en die tuner moet weer op een andere mannier worden aangestuurd.<BR>Vandaar dus deze speciale 1.0020 versie.<BR>Die receivers kun je overigens snel herkennen aan de bootloader (H.133)<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sat4all,<BR>ah het zit zo...<BR>Ik heb de mijne gekocht in mei 2000 met v. hic 14 en boodloader 1.33.<BR>Spijtig dat hij nog niet info( programma ) door geeft zoals bij de 9800 en de teletxt.<P>Voor de rest hebben ik de 9800 vs 5400 zelf wat uitgeprobeerd en mag zeggen dat de 5400 er met kop en schouder uitsteekt qua ch. switching en initialisatie van kaart+ module.<BR>Wij moesten meerdere malen de 9800 resetten.<BR>rgds<BR>satdigital<P>------------------<BR>Satdigital<p>[This message has been edited by satdigital (edited 19 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Teebee,<P>zal ik vanavond eens uittesten!<BR>rgds<BR>Satdigital<P><BR>------------------<BR>Satdigital<BR>------------------<BR>het werkt 8 op de 10 keer.<BR>Moet wel snel de red button en de ? button indrukken.<BR>rgds<BR>Satdigital<BR><p>[This message has been edited by satdigital (edited 20 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...