Gast Geplaatst: 8 november 2004 Geplaatst: 8 november 2004 Als ik plugins plaats in de dir var/tuxbox/plugins zoals jukebox of vlc dan ziet de dreambox ze niet als ik op pluins menu druk hoe kan dit
Ome Merde Geplaatst: 9 november 2004 Geplaatst: 9 november 2004 diverse plugins moet je voorzien van een chmod commando via telnet, dit hoeft echter niet altijd (je ziet het vaak bij emu's i.v.m rechten). wat je zou kunnen doen is de zaak even rebooten, vaak staan ze er dan wel ... welke image draai je op je DM-500S, ik heb een soortgelijke "storing" eens gehad met de Pli-image. Tot op heden ben ik er nog steeds niet achter waardoor dat veroorzaakt werd : zodra er een plugin geïnstalleerd werd kon ik die alleen via de plugin-knop zien, niet via het dream-menu (knoppie 7 geloof ik). heel apart ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 november 2004 Geplaatst: 9 november 2004 ik heb de pli 28080400 draaien. en de plugin vlc zou zonder chmod commando moeten bij jukebox weet ik het niet ik ben nog maar net nieuw in dit gebeuren heb nl altijd met dvb kaartjes gewerkt waar ik nu zo''n beetje alles wel van weet en mijn horizon iets wil verbreden
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 november 2004 Geplaatst: 9 november 2004 Ik heb het met de laastse SF image getest, en daar komen de plugins er netjes bij te staan.
Gast Geplaatst: 9 november 2004 Geplaatst: 9 november 2004 het is gelukt ik krijg je ze alleen tevoorschijn in dream menu (blauwe knop) Alleen wil nog geen enkel bestand afspelen die ik aan klik (divx,xvid,mp3,vob)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen