Ga naar inhoud


Comercieel belang bij de humax !


Gast

Aanbevolen berichten


tjalling <P>en nog bedankt voor het plaatsen van de link . nu gaan er nog meer kijken :-)<P><BR>trouwens niks mee met de layout van die site <BR>lekker snel . dat zal de mensen die nog met een dialin werken best bevallen.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dj, nog gefeliciteerd met het behalen van jouw Elite member status! smile.gif<BR>Je ziet het wel, actieve members krijgen van het board automatisch een andere status!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 25 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en tjalling,<BR>Als je de volgende keer een banner wilt plaatsen doe het dan op zijn mist op de juiste mannier!<BR>Jij als SatNerds admin zou toch moeten weten hoe dat werkt!<BR> banner.gif <BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teebee<P>Als iemand van de daken roept dat de Humax de ontvanger van het jaar wordt en daarna start met een project voor alternatieve soft voor de humax vindt ik dat prachtig en een goed initiatief !<BR>Maar als je daarna een naam onder een site van de humaxsupport ziet staan krijg je het idee dat je andere belangen hebt bij de verkoop van de ontvangers.<BR>En ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt , het probleem is volgens mij gewoon dat niemand het je durfde te vragen en daarom heb ik dan ook maar het voortouw genomen !<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjalling ik vind wat je nu aan het doen bent wel een beetje laag bij de grond en ik dacht dat we dit stadium toch al eens een keertje achter de rug hebben gehad. Zoals ik het zie zocht Humax een Nederlandstalige support omdat de Humax doosjes gretig aftrek vinden in dit spraakgebied en is met een Nederlandse satteliet speciaalzaak tot overeenstemming gekomen dat deze officiele importeur wordt van dit merk en daarbij gelijk een Nederlandse supportsite er voor openstel. Niks mis mee toch. Elk ander bedrijf in Nederland of Belgie had met een beetje eigen initiatief bij Humax kunnen aanklampen om gezamelijk zoiets op te zetten. Maar nu toevallig iemand dit eerder heeft gedaan en dit niet in jouw straatje past moet er direct weer een link worden gelegd naar een persoon. Ik heb ernstig het vermoeden dat het nier helemaal niet gaat over die humaxsite maar dat het meer gaat om persoonlijke achtergronden en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nu eens goed ziek van gaat worden. Dat de 5400 een topontvanger is komt niet omdat wij het hier allemaal lopen te verkondigen maar gewoonweg omdat de kopers van dit apparaat dit gewoon vinden. Ook al loop je via reclame op internet , in de krant, op tv of wat ik veel waarop wat ook te verkondigen dat iets super goed is en het allerbeste is dat er ooit is overkomen in die branchesoort dat valt allemaal in niet als de consument vind dat het anders is en laten we hier eerlijk in zijn de consument laat onder meer via dit forum weten dat zij de woorden die wij hier al vanaf het eerste moment zeggen over de Humax 5400, dus ver voor het moment dat deze sattelietzaak officiele dealer werd en er een humax project was en toen er zelfs nog met gemak een Nokia 9600 in de winkel gekocht kon worden waar toen al DVB 2000 in gedraaid kon worden, dat het de ontvanger van de toekomst zou worden. Dus denk daar is aan voordat je eens iets post over dit onderwerp. Als we hier echt de humax door iemand zijn keel hadden willen heen proppen hadden we toch zeker niet een forum gehad waar ook over andere recievers gepraat zou kunnen worden... Nee Tjalling nu zit je er erg naast en dat zullen zeker bijna alle gebruikers van de 5400 met mij kunnen beamen. En over toeval gesproken ....ik vind het zeer toevallig dat juist nu jij weer op dit moment nu er weer wat wrijving ontstaat tussen enkele mensen van twee boarden met dit bericht komt........ En dat versterk je zelf alleen maar door een poging te wagen iets daarover mee te willen plaatsen in je posting. Kijk met die onderlinge dingen wil ik niets te maken hebben totdat ik er persoonlijk mee ben betrokken maar ik vraag me objectief nu wel af wie laat wie nou niet met rust????<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 26 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjalling,<P>wat zou je zeggen indien de mannen hier geld moesten vragen om het satboard te komen ?<BR>Dit is hier toch het geval niet! of moet jij wel betalen?<BR>Ik vind persoonlijk dat zo'n board als sat4all met zijn mensen hier, heel wat tijd en geld insteekt om dit allemaal te realiseren. Je moet maar eens member worden van een club, of beter, laat je eens een prijsofferte maken om te starten als <A HREF="http://www.tjalling.com" TARGET=_blank>www.tjalling.com</A> <P>Laat mij toe te zeggen dat een hulpje zeker welkom zal zijn voor de mensen hier. Doen zij dat op een bepaalde manier dat is dan hun probleem. Moest dit board er niet zijn, wat doen we dan?<P>------------------<BR>Satdigital<p>[This message has been edited by satdigital (edited 26 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dan ook nog zo dat *** Uden geen deel<BR>meer uitmaakt van de *** groep en dat *** Holland (dus de "groep" gevestigd in Lekkerkerk) de officieele importeur was (en is? )<P>Zomaar een observatie. wink.gif<P>Static<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Satwatcher" "Satdigital"en "Static"<P>Dit was een persoonlijke opmerking van mij naar Teebee en heeft dan volgens mij ook op geen enkele manier iets met al dat andere wat jullie aankaarten te maken.<BR>(En wat een eigen domeinnaam betreft dat hoeft helemaal niks te kosten tegenwoordig als je het doet via Freehosting.)<BR>Ik heb hier een eerlijk antwoord gekregen van Teebee op mijn vraag en daarme is de zaak voor mij dan ook gewoon gesloten.<BR>===========================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjalling<P>ik denk dat het belangrijk is te weten wat er is en wat er kan.<BR>Als er zo enkelen komen om alle dagen niets anders te doen dan opmerkingen te geven, kunnen ze even goed het board sluiten en wat dan?<BR>Bij mij komt het er op neer dat we hier eens kunnen lachen en in het bijzonder de informatie zoeken en delen met anderen.<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...