Ga naar inhoud


"digitale" kanalen op humax???


Gast

Aanbevolen berichten

Hi, ik heb net mijn aston vervangen van ver1.00 naar 1.03 en het maakt een hels verschil in verband met zappen en stabiliteit ( smile.gif).<BR>Nu is mijn vraag het volgende, Als ik mijn Nokia of een Strong8000 laat scannen op de Hotbird(eutelsat) dan vindt hij op beiden astonver106, ik heb de freq en pids geregistreerd en wil deze met de Humax vinden, maar deze vindt geen astonver106.<BR>Wat doe ik verkeerd??of is dit normaal en hoe kan ik dan de module upgraden via de satteliet??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Skywalker<P>ik heb nog niet juist beet wat je bedoeld, vertel het eens.<BR>Ik kan alvast zeggen dat ik weet dat een module v1.03 zowel werkte met de humax5400 als met de nokia9800 van een vriend.<P>Wordt je module niet herkend door de Humax ?<BR>rgds<BR>Satdigital<BR>------------------<BR>Satdigital<p>[This message has been edited by satdigital (edited 26 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is gesteld in mijn tweede paragraaf.<BR>Zoals ik al zei vindt de HUMAX de transponder (of zender) Astonver106 niet(juiste freq 12539 pids enz correct ingevuld). Ik krijg deze nergens vernoemt in mijn 5400 en in mijn nokia 9200 en strong8000 wel.<BR>Wie weet de oplossing? En hoe gebeuren dan deze updates?(via welke toetsen, zie je dat er iets gaande is?) via de Humax?<BR>Ik hoop nu duidelijk genoeg te zijn want tekenen zie ik via dit board niet in LOL<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was mij even niet duidelijk en de reden hiervan zit bij die Aston 1.06. Ik heb deze nog niet kunnen testen. sri..<BR>rgds<BR>Satdigital<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...