Ga naar inhoud


problemen met seca (aston)


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

Hi,<P>zijn er ook ander gebruikers die om de 2 soms 6 zender opnieuw alles moeten <BR>resetten<P>ik bedoel ik heb een pic card<BR>en ik moet elke kee rmijn ontvanger aan<BR>en uit zetten wil ik dat de seca aston module<BR>werkt.<BR>wie kan dit verklaren.<BR>overig met de irdeto geen probleem<BR>zappen en zappen maar<BR>maar met seca stop<BR>soms bij 1x maar zappen al<BR>wie kan dit uitleggen<BR>ps. hoe kunnen we de humax groep nu bereiken<BR>ik bedoel ik kan ze geen vragen stellen<BR>zo als dit<BR>en er wordt ook niet vermeld met de vordering<BR>ik bedoel met de aanwezige irdeto systeem<BR>en het sync van de audio<BR>etc.....<BR>zomaar weer een groep of toch niet<BR>ik bedoel iets met beta...kan toch wel<BR>zo dat men kan zien dat er echt aandacht besteed wordt..<BR>zo is dr uli ook begonnen<BR>groetjes<BR>ali,<BR>e-mail au.b. madarbak@wxs.nl<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat het met een Aston CI af en toe, en bij sommige mensen veel, happert tijdens het overschakelen is een interne bug in de Aston CI. Men had beloofd daar al een update voor te hebben maar tot op heden is dat niet gelukt.<P>Met betrekking tot de Humax groep vervallen we weer in het oude verhaal. Eerst een goed alle berichten lezen voordat je iets vraagt. De Humax groep is hard bezig met een alternatieve software voor de 5400 en afgesproken hier op dit board is dat ze in alle rust daaraan doorwerken zonder elke dag maar weer gestoord te worden door de vraag hoe staat het ermee. Als de Humax groep iets te melden heeft dat in het belang is van de 5400 gebruikers dan laten zijn de users van dit board als eerste weten. Dat is allemaal wat langer duurt dat meningeen gehoopt en gedacht had zit in het feit dat het maken van de soft voor de 5400 stukken gecomplexeerder is dan voor een Nokia omdat bepaalde gegevens niet bekend zijn die wel bekend waren bij de maker van de DVB soft toen hij deze schreef. Een vergelijking hiernaar slaat dan ook nergens op. Maar wees eerlijk zelfs nu al is de 5400 een geweldige tuner ook al kan je alleen maar naar PW kijken met een Irdeto CI<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit probleem ook "gehad" met de Aston ver1.00 maar heb deze ingeruild voor een ver1.03 en het probleem is al voor 90% opgelost<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...