Ga naar inhoud


Via internet een reminder instellen


sretlow

Aanbevolen berichten

Is er een plugin waarin je een reminder kunt instellen op de dreambox? Bv: ik denk er nu aan dat ik donderdag avond om 21 iemand terug moet bellen. Nu zou ik dat graag in de dream willen zetten zodat ik donderdag om bv 21 uur eenberichtje op mijn beeld zie "bellen xxxx" oid. Kan dat?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is niet helemaal hetgeen ik zoek. Deze geeft namelijk alle meldingen weer die gepland staan in TuxCAL (kalender) voor de komende twee dagen. En dit alleen bij het starten van de box. Ik heb de dream echter bijna altijd aan staan en verder zoek ik een reminder die om een bepaalde tijd getoont kan worden. Eventueel zou ik het (op afstand aanpassen van de reminders) wel via telnet kunnen doen. Ik zoek dus een plugin die op een bepaalde tijd een melding kan weergeven op de tv.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je er ook nog een windows pc draaien? Ik heb daar een tooltje op staan die gekoppeld is aan mijn isdn kaart en aan mijn email accounts.

Ik krijg een berichtje op mijn tv met het nummer en naam van de beller, en afzender en subject van het binnen komende mailtje.

Om gemiste boodschappen op te vragen heb ik een rss pagina gemaakt die een overzicht geeft van de telefoontjes van die dag. Deze kan ik dan met de rss reader op de dreambox zien.

Je kan dus op deze manier ook een toepassing maken die een berichtje op datum en tijd op je tv zet..

misschien heb je iets aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...