Ga naar inhoud


Taquilla probleempje


Gast

Aanbevolen berichten

Hi, ik heb een probleempje om de taquilla's boven 14 (15, etc ) te decoderen ef ontvangen (weet niet waar probleem ligt).<BR>De andere zenders werken perfekt maar bv bij taq 15 krijg ik de melding dat hij gecodeert is of geen uitzending.<BR>Met mijn strong 8000 heb ik het probleem niet.<BR>Kan er mij iemand de freq en pids geven, dan kan ik eens manueel de freq instellen.<BR>Alvast bedankt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens naar je signaalsterkte bij die zenders, ik heb het idee dat daar ook een gedeelte van de problemen in zitten. Ik heb het idee dat mijn schotel niet helemaal jofel staat en die zenders zijn toch al een stuk minder sterk. Kijk eens of dat bij jullie ook zo is ? Ik heb eigenlijk bij de rest van de zenders geen problemen. (nagenoeg niet) <P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand,of ergens op het net, die de frequentie en de pids heeft van taq 15 dan ga ik het eens handmatig proberen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

TQ 15 <BR>frq:11896 <BR>SR:27500 <BR>POL:V <BR>FEC:3/4 <BR>PIDS: V-00A4 A-0060<P>Suc6<P>Kadir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten hebben de Taquillas +14 nooit open geweest, met uizondering als de voetbal bezig is. <P>In ieder geval, ik heb een CSD abonnement met een originele spaanse secabox en daar komen ze zeker niet door.<P>(straffer: t17 en 18 heb ik nooit open gezien)<P>groetjes...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, bedankt Kadir, als ik de freq en V en 27500 instel en hem op advanced laat zoeken vindt hij enkel taq 11 tot en met 14.<BR>Toets ik dan de pids mee in die Kadir heeft gegeven vindt hij enkel user???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...