Ga naar inhoud


Philips DVD622 firmware upgrade


gsm

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een probleem met het afspelen van zelf gemaakte DVD tjes die niet worden herkend door de speler en de leverantier van de DVD´s zegt dat het bekend is in Engeland en verholpen kan worden door het upgraden van de firmware dus vandaar mijn vraag wie kan mij vertellen waar ik de firmware voor de Philips DVD622-001 stand alone player vandaan kan halen ?

Als het goed is moet ik dat op een DVD branden en in de DVD speler doen en bij het opstarten 2 knoppen ingedrukt houden waarna hij de firmware gaat upgraden.

Graag ook advies hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Hallo
Ik heb een probleem met het afspelen van zelf gemaakte DVD tjes die niet worden herkend door de speler en de leverantier van de DVD´s zegt dat het bekend is in Engeland en verholpen kan worden door het upgraden van de firmware dus vandaar mijn vraag wie kan mij vertellen waar ik de firmware voor de Philips DVD622-001 stand alone player vandaan kan halen ?
Als het goed is moet ik dat op een DVD branden en in de DVD speler doen en bij het opstarten 2 knoppen ingedrukt houden waarna hij de firmware gaat upgraden.
Graag ook advies hierover.


Vanwege de link wat hier verboden is heb ik je een pm gestuurd.

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Volgens mij kan deze dvd622 geen dvd-r/+r afspelen, en is met een firmware upgrade niet op te lossen. (technisch onmogelijk). Anders even een E-mail naar philips !

Deze DVD speler speelt - princo en + traxdata perfekt af dus daar ligt het niet aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...