Ga naar inhoud


samsung dsr 9000 via ci


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo mijn naam is Jan ik heb de volgende problemen met mijn samsung.ik heb er de firmware versie emu 4,7 ingezet met de hyperterm aan het eind kwam het bericht end writing er bleef een 9 in het beeld van de samsung staan en ging niet verder.de ontvanger los van de stroom en P.C.en nooit meer doen alles is en blijft zwart.er op nieuw weer instaleren van software 114 geprobeerd maar ik krijg geen contact meer met de samsung.weet iemand raad?? de volgende vraag is weet iemand of de tuner van de 9000 gelijk is aan de 9500.ik heb nl.nog een 9500 via ci met defecte tuner.of weet iemand een tuner te koop?

Groeten uit het land van bartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 4.7 is voor de 9500 en niet voor de 9000.

 

Ik vraag me ook af of je loaden dan wel echt gelukt is.

Die defecte 9500 is daarnaast ook interessant, zijn de tuners niet toevallig hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erik,bedankt voor jou reactie.maar de tuners zijn zo te zien niet gelijk.

de print voetjes wel maar dat is ook alles de tuner van de 9500 zit een kleine afscherming op met een ic met koelblok en de tuner van de 9000 zit geheel ingeblikt en als ik er het blikje afhaal dan zit het blikje met koelpasta aan het ic voor de koeling?inplaats van een koelblokje.een losse tuner kan ik bestellen voor de 9500 maar moet dan 50 euro kosten en kan als het niet de goede is niet weer terug gebracht worden.maar de 9000 is nog steeds dood.ik krijg op geen enkele manier er leven in.wel al gevonden sammy reset.maar ik begrijp niet hoe ik dat dan moet doen.ook al diverse keren binnen in de 9000

op de rest kno gedrukt in allerlei combinaties met opstarten en weer loaden.maar niks helpt tot noch toe hij si en blijft weigeren.

wie nog een tip heeft graag een berichtje

Groeten uit het Land van Bartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je geen interesse meer hebben in de 9500 Sammy, dan hou ik me aanbevolen.

 

Heb je nu al originele 9000 firmware kunnen vinden ?

anders zou ik een een mailtje naar Samsung sturen.

Het meot mogelijk zijn de loader met knopje voorop te activeren.

Kmoet even weer zoek hoe, maar het was iets van knop-naar reachts ingedrukt houden en dan Sammy aanzetten.

 

Ik dacht het wel op de site SammyFilez + controlEnter staat ?

Tja we moeten wat verzinnen om die 900 weer aan de praat te krijgen.

Wat is dat precies voor versie ??

Heb je een foto en of beschrijving

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erik.weer bedankt voor de info ik probeer dit weekend even een foto te maken van de 9000.het is een 9000 via ci type.lijkt wel op 9500 maar mist wat delen op de printplaat vergeleken met de 9500.de printplaat ziet er hetzelfde uit ook de opbouw wel zo te zien.de 9500 hou ik eerst Erik.als het met de 9000 niet lukt ga ik toch de tuner overzetten.overigens is de voeding ook iets anders

zo te zien.de opbouw en de stekkers zijn wel gelijk.ook de aansluiting op de print wel.wat de tuner voor de 9500 betreft heb ik met samsung duitsland gemaild en een nummer gekregen van een groothandel in duitsland die de delen verkocht maar toen ik belde kon hij mij als partikulier niet leverwen een telnr.van een winkel in nederland gekregen en naar toe gebeld.kon hem wel bestellen.koste 50,euro af winkel kon hem niet terug doen als het type niet overeen kwam.besteld is besteld zij de verkoper.dus wacht ik eerst even rustig af Erik.bestellen kan altijd nog.en wie weet meld er zich noch iemand op deze site die een defecte samsung heeft met een goede tuner??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...