Ga naar inhoud


TF5500 schakelt niet meer aan voor opnames.


crazymans

Aanbevolen berichten

Zomaar ineens geen opnames afgelopen weekend ondanks juiste timerinstellingen en datum/tijd! Zaterdag 2 programma's gemist (NED3 & NED1). Gisteren van alles geprobeerd maar als hij aanstaat werkt het gewoon, en als hij uitstaat schakelt hij niet meer aan en neemt dus niks op!

 

Gisteren om 21:00 stond het programma 24 geprogrammeerd op Yorin: van te voren gekeken en alles stond correct. Om 21:30 kwam ik thuis en toen stond hij uit (standby). Toen heb ik hem nog met de hand aangezet en stond hij in timeroverzicht alweer op volgende week zondag!

 

Vanmorgen om 06:00 sprong hij wel weer volgens timer aan! (weekdagen 06:00-06:30 NED2/opname uit)

 

Tijd staat op automatisch GMT+1

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vreemd. ik heb ook een 5500 en die van mij wilde zomaar een paar dagen overslaan met een dagelijkse geprogrameerde opname.

 

Ik kwam er gelukkig op tijd achter. Anders zou ik deze week maandag, dinsdag en woensdag gemist hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn TF5500 lijkt helemaal de weg kwijt te zijn!

 

De datum staat goed, maar alle opnames heeft hij naar februari 2005 door gezet (starttijd)!! Ik heb veel wekelijkse opnames en dagelijkse, dus die worden automatisch tot in het oneindige doorgezet.. Vreemd hoor.. Van de week sloeg hij enkele dagen over, nu maanden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier gelukkig niet!

Heb snel ff gekeken maar hier denkt ie vanavond gelukkig nog gewoon te gaan opnemen!

 

nou maar ff afwachten of dat ook gaat lukken!

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...