Ga naar inhoud


FormulaV3p en 5400 met H1.34


Gast

Aanbevolen berichten

Het wil mij niet lukken om nieuwe lijsten met FormulaV3p te downloaden naar mijn nieuwe HUMAX upload vanaf de Humax naar Pc loopt prima maar terug gaat veel te snel ( 2 seconden ) waarnaar hij na Standby de melding "ERROR-Ut" geeft.<P>Wie weet raad en of heeft advies.<P>Humac IRCI 5400<BR>H/W Version OAK 1.3<BR>S/W Version HIC 1.00.21<BR>Device Version DIC 1.00.21<BR>S/W Update 08 Juni 2000<BR>Loader Version H 1.34 (0016.400)<P>Mvg MQ<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Magnifique (edited 05 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


haal anders humbox van het board, laad de settings in humbox, zet de receiver op standby, vervolgens opdracht upload waarna de humax middels de standbyknop weer aangezet wordt. Wel even laten staan totdat je in het display van de humax END ziet staan en kijken maar<BR><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks SatTurk<P>Juist maar er zijn dan geen veranderingen doorgevoerd welke ik wel heb gemaakt in Formula.<P>Raar verhaal denk ik.<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SatTurk:<BR><B>Daarna weer gewoon aanzetten...<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me je te moeten melden dat in de Formula welke ik hier heb draaien DATAUPLOAD het laden van IRD naar PC is en DATADOWNLOAD van PC naar IRD is.<P>Ik heb het zojuist nog nagekeken.<P>Ik weet het klinkt tegenstrijdig maar het is toch echt zo.<P>Mvg MQ<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Satwatcher:<BR><B>Downloaden in formulaV3 wil zeggen zenders uit de IRC halen...Uploaden wil zeggen zenders naar de IRC laden...<P>Satwatcher<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem ook nergens vinden alles is zoals ik hem gekregen heb. Is er een tool om deze eruit te halen ????<P>Mvg MQ<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by digitalsat:<BR><B>Humac IRCI 5400<BR> H/W Version OAK 1.3<BR> S/W Version HIC 1.00.21<BR> Device Version DIC 1.00.21<BR> S/W Update 08 Juni 2000<BR> Loader Version H 1.34 (0016.400)<BR>Waar kan ik deze update vinden? ik heb nog de<BR>oude nml 1.33 van 08 mei?<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...