Ga naar inhoud


Update settings nu 42 oost tot 45 west!!


pet123

Aanbevolen berichten


Hallo pet123,<P>Bij mij gaat er iets mis als ik jou settings erin probeer te laden.<BR>Komt dit van het programma dat ik gebruik of...(HSE&Humbox)<P>Groeten;<BR>Punai<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

perfect lijstje pet123 .<BR>en inderdaad gewoon met V3 uploaden naar de receiver. geeft geen problemen.<BR>alleen nu even uitzoeken op welke sat`s al die providers thuis horen.. :-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom maak ge in die lijst niet een aantal fake providers. b.v. ---astra19---, ---hb13---, ---eut16--- enz enz.<BR>Die kunt ge dan mooi als markers gebruiken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pet ik krijg een errormelding van protectviolation of iets dergelijks<BR>en jij zegt dat de turksat (42 oost) en de Pana**** Pas-1 (45 West) inzit maar die zie ik nergens en trouwens volgens mij kan dat ook niet want je kunt maar 16 satelites in de motor setting doen en als ik de lijst bekijk van Satellite zijn het er toch wel 30<BR>hoe wou je dat doen????<BR>Ik heb al een bericht geschreven naar de Humax om de Motor kanalen uit te laten breiden maar ze moesten meer tijd en klachten hebben hierover dan zouden ze misschien de software aanpassen maar voorlopig zit dat er niet in jammer.....<BR>Ik heb een diseq 1.2 motor en kan alle satellites ontvae in de satellite staan dus...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Pet dat dacht ik al maar waar staan die kanalen dan die jij ingeprogrammeerd heb want die zie ik niet wel van de astra en zo maar niet van bv turksat panam enz....<BR>Groetjes<BR> Ruud.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie lijst petje alleen in de humbox werkt hij niet laaste lijst van 07-08 gedownload krijg een fout code. alle andere programma's gaan perfect.<P>Lorisdam<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...